א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
כך תעברו בקלות

המהלך של טלגרם שעשוי לחסל את וואטסאפ

לאחר הודעת וואטסאפ על שינוי המדיניות - הודעה שגרמה לנטישה המונית - בטלגרם מנצלים את המומנטום ומשיקים פיצ'ר חדש שיקל עליכם לעבור בין ענקיות המסרים

המהלך של טלגרם שעשוי לחסל את וואטסאפ
אפליקציות צילום: pixabay

התחרות בין ענקיות המסרים וואטסאפ וטלגרם - לשיא: ענקית המסרים טלגרם הודיעה לאחרונה על פיצ'ר חדש שיקל על המעבר מהמתחרה וואטסאפ, והמומחים כבר רואים בכך סימנים לתחילת הסוף של וואטסאפ.

כזכור, וואטספ הודיעה לאחרונה ל-2 מיליארד משתמשיה, כי עליהם "לאשר את תנאי השימוש החדשים" או שחשבונם יימחק. תנאי השימוש החדשים כוללים את שיתוף המידע עם פייסבוק - מהלך שהוביל לנטישה המונית של וואטסאפ. בעקבות כך הודיעו וואטסאפ על הקפאת המהלך במספר חודשים נוספים.

מייסד טלגרם פאבל דורוב פרסם בציוץ שהעלה בחשבון הטוויטר שלו כי ב-72 השעות שלאחר הודעת וואטסאפ הצטרפו 25 מיליון משתמשים חדשים לטלגרם, מה שגרם לה לעבור את רף ה-500 מיליון משתמשים. הוא עקץ את ווטסאפ וכתב כי "אנשים כבר לא רוצים לוותר על הפרטיות שלהם בתמוכה לשירות חינמי. אנשים לא רוצים להיות מוחזקים כבני ערובה על ידי מונופולים טכנולוגיים שנראה כי הם חושבים שיוכלו לברוח מכל דבר כי באפליקציות שלהם יש מסה קריטית של משתתפים".

איך עושים זאת? פשוט מאוד: באייפון יש להיכנס לשיחה הרצויה > שם איש הקשר או הקבוצה > "ייצא שיחה" (Export Chat) > ייצוא לטלגרם.
באנדרואיד יש להיכנס לשיחה הרצויה > ללחוץ על שלוש הנקודות ולבחור באפשרות "עוד" (More),> ייצוא שיחה (Export chat) > ייצוא לטלגרם.

 

WhatsApp (וואטסאפ) טלגרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד