א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
מקרה שני להיום

אלעד: בן 10 טיפס לגובה ונפל; מצבו בינוני

ילד בן 10 טיפס על סככה בגן שעשועים באלעד, איבד את שיווי משקלו ונפל • הוא פונה בניידת טיפול נמרץ למרכז הרפואי שניידר במצב בינוני

אלעד: בן 10 טיפס לגובה ונפל; מצבו בינוני
מהגינה באלעד צילום: דוברות איחוד הצלה

ילד בן 10 נפל מגובה באלעד ופונה לבית החולים במצב בינוני. על פי הדיווח, הילד טיפס על סככה בגן שעשועים בעיר, איבד את שיווי משקלו ונפל. חובשים ופארמדיקים של איחוד הצלה ומגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ למרכז הרפואי שניידר.

מדוברות איחוד הצלה - מחוז מרכז נמסר כי "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לילד כבן 10 שנפל מגובה בגינה ציבורית באלעד".

דוד אבוזמיל חובש באיחוד הצלה מסר כי "מדובר בילד שנחבל בפלג גופו העליון לאחר שלדברי עוברי אורח הוא נפל מסככה עליה טיפס בגן שעשועים. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ למרכז הרפואי שניידר".

מדוברות מד״א נמסר כי "בשעה 17:22 התקבל דיווח במוקד 101 של מד״א במרחב ירקון על ילד שנפל מגובה במהלך משחק בגן שעשועים באלעד. חובשים ופראמדיקים של מד״א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה״ח בילינסון ילד בן 10 במצב קל-בינוני".

מוקדם יותר היום דווח כי חרדי כבן 25 נפל מגג ברחוב רבן יוחנן בן זכאי בעיר בני ברק ונפצע באורח בינוני. לדברי עוברי אורח הוא נפל מגג תוך כדי התקנת קונסטרוקציית פלדה בקומה 3 – גובה של כ-9 מטרים. חובשים ופארמדיקים של איחוד הצלה ומגן דוד אדום פינו אותו לבית החולים שיבא-תל השומר כשהוא סובל מפציעות גפיים וחבלות.

אלעד נפילה מגובה בית חולים שניידר איחוד הצלה מגן דוד אדום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד