כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"חבל שלא הספקתי"

הצעיר החרדי: "זכיתי לחסן את ראש הישיבה"

שעות לאחר פטירתו של ראש ישיבת קמניץ הגר"י שיינר זצ"ל, שוחח הצעיר החרדי בן ה-19 שחיסן את ראש הישיבה בחיסון הראשון עם 'בחדרי חרדים' ואמר "חבל שלא הספקתי גם את השני, אולי היה ניצל" 

הצעיר החרדי: "זכיתי לחסן את ראש הישיבה"
טרכטנברג עם הגר"י שיינר זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

חמי טרכטנברג, צעיר חרדי בן 19, אשר הינו כנראה המחסן הצעיר ביותר בישראל, חיסן בחודשיים האחרונים אלפי בני אדם, ביניהם אדמו"רים וראשי ישיבות, אחד מהם הוא זקן ראשי הישיבות הגאון רבי יצחק שיינר זצ"ל, ראש ישיבת קמניץ וחבר מועצת גדולי התורה, אך בין החיסון הראשון לחיסון השני, ראש הישיבה נדבק בנגיף הקורונה ולמגינת לב השיב את נשמתו ליוצרה.

בשבועיים האחרונים נדבק ראש הישיבה בנגיף הקורונה, 17 יום לאחר שקיבל את החיסון הראשון, מאז הידרדר מצבו והוא אף הובהל בצהרי יום ראשון לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, שם נלחמו הרופאים על חייו.

תפילות רבים נישאו בכל העולם לשלומו ולרפואתו של ראש הישיבה רבי יצחק אריה בן פערל, אך למגינת לב נגזרה הגזירה וראש הישיבה השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה למגינת לבים של רבבות תלמידיו בארץ ובעולם.

חמי טרכטנברג סיפר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי הוא זכה לחסן את ראש הישיבה זצ"ל, אך לא הספיק להזריק לו את החיסון השני, שאולי היה מונע את הידבקותו.

"צר לי ואני מאד שבור, כי אולי היה אפשר למנוע את פטירתו, חיכיתי לחסן את ראש הישיבה פעם שניה, לצערי לא זכיתי, בזמן החיסון הרגשתי אושר עילאי שזכיתי לכך, ביקשתי מראש הישיבה ברכה, כואב לי הלב לראות את הלוויה שלו", אמר.

חמי הוסיף ואמר: "זה ממש פחד, לפני שלוש שבועות חיסנתי את ראש הישיבה, הרב היה צריך להגיע בימים אלה לחיסון שני, ואני ציפיתי לו, כל גדול בישראל שאני חיסנתי הרגשתי סיפוק אדיר, חבל על דאבדין".

הרב יצחק שיינר חיסון לקורונה חמי טרכטנברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד