כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הארכיון לא שוכח

לפיד צירף ל'יש עתיד' את הח"כית לשעבר וחטף מהגולשים

כמו 'אחיו' לשעבר, נפתלי בנט הסופג ביקורת לאור התבטאויותיו בעבר של מייסד ה'שולמנים' אביר קארה שותפו החדש, גם לפיד סופג ביקורת עם ההכרזה על צירופה הח"כית לשעבר מרב בן ארי למפלגתו, כשהתבטאויותיה מהעבר מוצפות ומהדהדות

לפיד צירף ל'יש עתיד' את הח"כית לשעבר וחטף מהגולשים
יאיר לפיד צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

ארבעה ימים לסגירת הרשימות, ולאור הבטחתו שיגדיל את מספר הנשים ברשימתו, צרף הבוקר (שני) יאיר לפיד יו"ר מפלגת יש עתיד את חברת הכנסת לשעבר מטעם מפלגת כולנו של משה כחלון, מרב בן ארי.

בן ארי החלה את דרכה בזירה המוניציפלית בעיר תל אביב-יפו את התמודדו לראשות העיר ולמועצמת העיר בשנים 2008 ו-2013 בהתאמה, ב-2015 היא הצטרפה לרשימת של כולנו של משה כחלון הוצבה במקום ה-10 וכיהנה כחברת כנסת מטעם המפלגה, היא הייתה חברה בוועדות רבות, ובבחירות לכנסת ה-21 היא לא הצליחה להיכנס אל הכנסת. כעת בבחירות לכנסת ה-24, היא חוזרת במפלגתו של יאיר לפיד.

ברשתות החברתיות סערו הרוחות עם חשיפת החיבור בינה לבין לפיד, כאשר בעבר היא הרבתה לתקוף אותו. על אמירתו של לפיד כי יש לו במפלגה נשים לא ממושמעות, תקפה בן ארי: "אתה רץ לראשות הממשלה, אמירות כאלו לא מתאימות, לא מצחיק".

בהזדמנות אחרת אמרה בן ארי כי אם לפיד יהיה שוב שר אוצר "המדינה הולכת לאיבוד". עוד אמרה בעבר: "הצבעתי ליש עתיד, לא הייתי פעילה בכלל אלא רק הצבעתי להם (בגלל יעל גרמן, שרת הבריאות לשעבר דאז א.מ.) כמובן שהתאכזבתי מהם ולכן לא היה דיבור על להצטרף הפעם, כי כל מה שציפיתי לא קרה ולא רק שלא השתפר, נהיה יותר גרוע, היה להם מלא מנדטים ובמקום לקדם דברים הרגשתי שהלכנו אחורה".

 

 

מירב בן ארי מפלגת כולנו יש עתיד יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד