ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
איסוף מודיעין

שוב: רחפן של צה"ל נפל ברצועת עזה

דובר צה"ל הודיע הבוקר כי רחפן נפל בדרום רצועת עזה במהלך פעילות מבצעית | לפי צה"ל, לא קיים חשש לדלף מידע | אתמול הפיל חיזבאללה רחפן נוסף 

שוב: רחפן של צה"ל נפל ברצועת עזה
רחפן, אילוסטרציה צילום: Gershon Elinson/Flash90

רחפן של צה"ל נפל הבוקר (שלישי)הבוקר בדרום רצועת עזה, כך דיווחו מוקדם יותר כלי תקשורת ברצועה. מדובר צה"ל נמסר כי אין חשש לדליפת מידע מהרחפן שנפל.

בהודעת הצבא נמסר כי "במהלך פעילות מבצעית של כוח צה"ל לפני זמן קצר, נפל רחפן של צה"ל בדרום רצועת עזה. אין חשש לדלף מידע". מדובר בפעם השלישית בתוך כיומיים שרחפן צה"לי נופל בשטח אויב.

אתמול (שני), כזכור, ארגון הטרור חיזבאללה פרסם בכלי התקשורת בלבנון, כי הצליח להפיל רחפן של צה"ל בגבול, שככל הנראה עסק בפעילות איסוף מודיעין. דובר צה"ל אישר את התקרית ומסר כי "במהלך פעילות מבצעית של כוח צה״ל בגבול לבנון, נפל רחפן של צה"ל בשטח לבנון".

בצה"ל הוסיפו כי אין חשש לדליפת מידע. ‏בהודעת ארגון חיזבאללה נאמר כי "הארגון הפיל הבוקר מזל"ט של האויב הישראלי שחדר לשמי לבנון מעל העיירה בליידא בדרום המדינה. לוחמי חזבאללה מחזירים במזל"ט".

ביום ראשון התרחש אירוע דומה בגבול רצועת עזה, כאשר רחפן צילום של צה"ל נפלל במהלך פעילות בצפון הרצועה. על פי צה”ל אין חשש לדליפת מידע ונבדק מדוע הוא נפל.

רחפן צה"ל רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד