ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מהדמויות המוכרות בבני ברק

הבחור המיוחד מיכאל קוט ז"ל נפטר מקורונה

הלך לעולמו בבית החולים 'מעייני הישועה' הבחור המיוחד מיכאל קוט ז"ל מהדמויות המוכרות בבני ברק שנדבק בנגיף הקורונה ונפטר בגיל 43. היה חניך הדיור והתעסוקה ב'אהל שרה' במשך שנים רבות

הבחור המיוחד מיכאל קוט ז"ל נפטר מקורונה
מיכאל קוט ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק הלך לעולמו הבחור המיוחד מיכאל קוט ז"ל מרחוב חבקוק בבני ברק ומהדמויות המוכרות בעיר והוא בן 43 בפטירתו. 

מיכאל ז"ל, חניך 'אהל שרה' תושב העיר בני ברק, נפטר הבוקר בבית החולים לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. 

בארגון 'אהל שרה' כואבים את הבשורה הקשה על פטירתו של מיכאל ז"ל, חניך ודייר במסגרות הדיור והתעסוקה של אהל שרה.

מטפליו וחבריו לדירה מספרים על בחור מיוחד שכבר מגיל צעיר היה נשמה גבוהה, קרא פרקי תהלים כל הזמן, היה מרבה לפקוד קברי צדיקים ובעיקר את ציון שמואל הנביא, שר ומשמח את כולם, לא פעם כשהיו מגיעים אליו ראו אותו עם סידור או חומש.

בתקופה האחרונה סבל ממחלות רקע בגינם אושפז בבית החולים. לפני כחודש נדבק בקורונה שהסתבכה, והבוקר הלך לעולמו. צוות הארגון טיפל בו במסירות בפרט לאחר פטירת אביו הרב אברהם קוט ז"ל שהלך לעולמו בחודש אייר תשע"ז. 

אביו הרה"ח רבי אברהם קוט זצ"ל, מחשובי חסידי נדבורנה בבני ברק,  נפטר לאחר מחלה בגיל 65. ר' אברהם ז"ל, היה דמות מוכרת בעיר בני ברק. אדם צנוע מאוד, הלך בדרכי ה', וקיבל את ייסוריו באהבה ובדומיה.

גם לאחר שחלה לא החסיר בכל שבוע את הטיש בליל שבת של מורו ורבו האדמו"ר מנדבורנה, שימש בכל השנים כמלמד בתלמוד תורה באבוב, ואף מסר שיעורים בבית המדרש מודז'יץ, והשתתף בשיעורי התורה בבית הכנסת איצקוביץ.

ראש הארגון הרב אברהם ישראל גינזבורג ספד הבוקר למיכאל "טוב ליבו ואחריותו לחבריו ואהבת הבריות שהייתה במיכאל היא סמל ודוגמא לכולנו. תפילותיו ובקשותיו בוודאי שהגנו עלינו ועל עם ישראל וכעת יהיו חסרים עד מאוד". 

הנהלת הארגון, הצוות הרפואי והחינוכי, המתנדבים והחניכים שולחים ניחומים למשפחתו היקרה ולאמו מרת ציפורה שתחי' שטיפלה בו במסירות מופלאה.

מסע הלוויה בשעה 13:30 בצהריים מביתו ברחוב חבקוק 12 בבני ברק דרך בית הכנסת יוצאי ישיבת איתרי ברחוב רש"י 13 לבית החיים פוניבז' שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

אברהם קוט אהל שרה הלוויה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד