י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נתפסו סמים וכסף מזומן

בפשיטה על 'תחנת ההפצה': שלושה תושבי ב"ב נעצרו

בלשים ושוטרי מג"ב שפשטו אתמול על וילה בפתח תקווה, חשפו 'תחנת סמים' בה שהו שלושה תושבי בני ברק - שנעצרו והועברו לחקירה | על פי החשד, התחנה פעלה להפצת סמים לכל רחבי הארץ | השלושה יובאו הים לדיון בהארכת מעצרם

בפשיטה על 'תחנת ההפצה': שלושה תושבי ב"ב נעצרו
הסמים והכסף שנתפסו צילום: דוברות המשטרה

שלושה תושבי בני ברק נעצרו אתמול (שני) במהלך פשיטה שביצעה המשטרה על וילה בעיר פתח תקווה, בה על פי החשד פעלה תחנה להפצת סמים לכל רחבי הארץ. במשטרה חושדים כי לשלושה חלק משמעותי בהפעלת התחנה.

מהמשטרה נמסר כי במהלך פעילות של בלשי תחנת פתח תקווה, יחד שוטרי משמר הגבול, בוצע חיפוש בוילה ברחוב סעדיה בפתח תקווה. "במקום נעצרו שלושה חשודים ונתפסו סמים מסוגים שונים שהיו ארוזים ומוכנים להפצה", נמסר מהמשטרה.


הסמים שנתפסו//צילום: דוברות המשטרה

בנוסף לכך, תפסו השוטרים טלפונים סלולריים, אשר על פי החשד שימשו לצורך קשר עם הלקוחות, רשימות שמיות של לקוחות, כסף מזומן, רכב ואופנוע. בסך הכל נתפסו על ידי השוטרים 13 קילו של סם מסוג מריחואנה שחולקו מחולק לשקיות, 30 בולי סם מסוג אל. ס. די, חשיש במשקל 200 גרם, 2 גרם קריסטל ומזומנים בסך 18,000 ש"ח.

שלושת החשודים תושבי בני ברק בשנות העשרים לחייהם, נעצרו והובאו לחקירה בתחנת המשטרה. הבוקר יובאו החשודים לבית משפט השלום השלום בפתח תקווה, לדיון בהארכת מעצרם.

סמים עצורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד