י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הפתרון לנזילות

בעיות איטום בבניין? כל מה שצריך לדעת על איטום מבנים

את סימני הגיל על מבנים רואים גם על המעטפת החיצונית שלהם, הם סדוקים, הברזלים חשופים ולפעמים יש חלודה עליהם • קבלו את כל הפתרונות שצריך לדעת

בעיות איטום בבניין? כל מה שצריך לדעת על איטום מבנים
איטום מבנים צילום: אד הוק

בישראל יש הרבה ערים שקיימות עוד מלפני קום המדינה, ולכן גם המון מבנים ישנים, חלקם אפילו עתיקים, שעמדו חשופים לפגעי מזג אוויר ואינם מותאמים לתקני הבנייה העדכניים. את סימני הגיל של המבנים האלו רואים גם על המעטפת החיצונית שלהם, הם סדוקים, הברזלים חשופים ולפעמים יש חלודה עליהם, ובעיקר, חומרי האיטום התיישנו ואינם מספקים את התוצאות הרצויות. ואז עשויות להיווצר בעיות יותר חמורות.

איך יודעים שהגיע הזמן לבצע איטום מבנים?

פשוט שימו לב לסימנים. כאשר מקפידים על עבודות תחזוקה מונעות, אפשר להימנע מתקלות ובעיות בלתי צפויות. אז אם אתם שמים לב לסדקים בקירות, אם רמת האיטום בגג ירודה, אם יש אזורים בבניין שפשוט זקוקים לחידוש, אם יש נזילות, סימנים של עובש על הקירות, אם הבטון התנפח והברזלים חשופים, אם יש זרימה של אוויר, אם החלונות והדלתות לא אטומים ואם המבנה פשוט ישן וצריך ריענון, מומלץ לקרוא לחברת איטום מבנים. רצוי שהחברה תעבוד עם ציוד מתקדם כדי לאתר בעיות בצורה מקיפה ולבצע איטום יסודי מא' עד ת'.

מדוע חשוב לבצע איטום מבנים?

כאשר האיטום לא יהיה איכותי הוא גם לא יהיה יעיל במקביל. כתוצאה מכך הדיירים יכולים להתמודד עם המון בעיות. הבעיה העיקרית היא בטיחות, במידה והתשתית נפגעה, הברזלים חשופים ויש חלודה, המבנה יכול להיות בסיכון. בעיות נוספות הן רטיבות ונזילות או אוויר קר או חם שנכנס כך שהטמפרטורה בתוכו לא תישמר. מעבר של אוויר יכול להגדיל את חשבון החשמל כי יעלה הצורך באנרגיה נוספת כדי לחמם או לקרר. בנוסף רטיבות ונזילות יכולות לגרום לעובש, טחב ופטריות ולבעיות בריאותיות כתוצאה מכך. לכן באמת, כדאי שלא לחכות רגע נוסף, ואם מזהים גם את הבעיה הקטנה ביותר בתחום, רצוי לקרוא לחברת איטום מקצועית.

אילו שיטות משמשות לאיטום?

איטום מבנים, זו תורה שלמה ואף עבודה כמעט אינה דומה לקודמתה. וההבדלים ביניהן באים לידי ביטוי בסוג הבעיה, במאפייני המבנה, בחומרי הגלם שמשמשים לאיטום, בהיקף העבודה הנדרש, ובטכניקת האיטום עצמה. אם בעבר כדי לבצע איטום למעטפת החיצונית של בניינים, היה צריך להקים פיגומים, היום יש גם שיטות עבודה נוספות כמו למשל עבודות גובה ואיטום בסנפלינג, במות הרמה ועוד. איטום בסנפלינג זו טכניקת איטום ממש טובה, אם רוצים להגיע לכל מקום במבנה, לחסוך בכוח אדם, למנוע פגיעה באיכות חייהם של הדיירים ולסיים את העבודה כמה שיותר מהר.

כיצד בוחרים חברת איטום מקצועית ומנוסה?

 לא משנה היכן אתם מתגוררים, עבודות איטום צריכות להתבצע על ידי מומחים. ככל שהחברה שתבחרו תהיה מקצועית יותר, כך גם העבודה תתבצע במקצועיות ובאופן יסודי ומקיף, כך שכל הבעיות שסבלתן מהן יפתרו. בנוסף, חברה מקצועית עובדת עם כוח אדם מיומן, עם ציוד מתקדם, שיטות עבודה מובילות. העובדים מוסמכים ועוברים הכשרות, הם יגיעו למבנה, יבחנו את המצב באמצעות ציוד מתקדם ויבינו מיד מהו היקף העבודה שעליהם לבצע. כדי להבטיח עבודה איכותית שתשמר לאורך זמן, הם יתאימו את שיטת העבודה וגם את חומרי האיטום הנכונים. לבסוף יתנו לכם הצעת מחיר משתלמת ויתחייבו על לוחות זמנים לסיום.

איטום בניינים על ידי המומחים לעבודות גובה

אם אתם רוצים איטום מקצועי שיתבצע על הצד הטוב ביותר בעלות משתלמת ובמהירות יחסית, כדאי לכם לשקול לבחור חברה שמתמחה בעבודות גובה. עבודות גובה מאפשרות להגיע לכל מקום במעטפת החיצונית ולהתקדם במורד המבנה כדי לפתור את כל בעיות האיטום. חברת אד-הוק מובילה בתחום עבודות הגובה בארץ ומציעה לכם שירותי איטום מקצועיים. החברה מעסיקה צוות מיומן שנבחר בקפידה, עבר את כל ההכשרות המתאימות ומומחה בעבודה בגובה, ועם ציוד מתקדם ואיכותי שבעזרתו יוכל לאתר כל בעיה ולתת לה מענה מדויק ומקצועי.

חברת אד-הוק מתמחה באיטום קירות חיצוניים ושמה דגש רב על בטיחות, ולכן עובדת בהתאם לכל התקנים ומחזיקה בביטוח הטוב ביותר בשוק. עם שנים של ניסיון ושפע של ידע מקצועי החברה תוכל לספק לכם את פתרונות איטום מעולים ושיפור ניכר באיכות החיים.

 

 

איטום גגות ליקויי איטום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד