י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בשורה לתושבי בני ברק: צומצם זמן ההמתנה לדואר

בשורה לתושבי בני ברק, מעתה מזמינים תור מראש בדואר ומצמצמים את זמן ההמתנה • ההגעה לסניף הדואר המרכזי ברחוב בן גוריון 11 בני ברק תתאפשר רק בהזמנת תור מראש

 בשורה לתושבי בני ברק: צומצם זמן ההמתנה לדואר
מפעל הדואר צילום: יח"צ

בשורה לתושבי בני ברק בקרוב יצומצמו משמעותית זמני ההמתנה בסניפי הדואר בעיר. אחרי פיילוט מוצלח בן חודשיים, חברת דואר ישראל תרחיב את שירות זימון תור מראש לעשרות סניפי דואר, בהם בסניף הדואר המרכזי ברחוב בן גוריון 11 בני ברק. החל מחודש ינואר תתאפשר הגעה לסניפים רבים ברחבי הארץ, רק בהזמנת תור מראש, באמצעות אתר החברה, בשירותים המקוונים, או בשיחה טלפונית למוקד 171.

שירותי הדואר לתושבי העיר בני ברק ניתנים כיום באמצעות 15 יחידות: 7 סניפי דואר ובנוסף 8 מרכזי מסירה לרווחת התושבים. מעתה תתאפשר כאמור ההגעה לסניף הדואר  בבן גוריון 11 בני ברק רק באמצעות הזמנת תור מראש, על מנת לחסוך זמן ללקוחות ולהימנע מהמתנה ממושכת.

בין הערים בהם תידרש הזמנת תור מראש לפני ההגעה: בני ברק, שוהם, קרית ביאליק, מודיעין-מכבים-רעות, פרדס חנה-כרכור, נתיבות, נס ציונה, נצרת, חיפה, דימונה, קרית אתא וסניפים נבחרים בתל אביב, ירושלים ועוד.

בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר "כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות, תתאפשר מחודש ינואר הגעה לשישים סניפים נוספים, בנוסף לתשעת סניפי הפיילוט, רק בהזמנת תור מראש, וזאת על מנת לאפשר ללקוחות לתכנן את מועד הגעתם, ובכך להימנע מהמתנה ממושכת בתור. מהלך זה יאפשר לנו להיערך נכון לביקוש, להסיט משאבים ליחידות עמוסות, ובכך לקצר זמני המתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות. בתקופת הקורונה הנושא הינו קריטי לצורך שמירה על הנחיות התו הסגול, ועל מנת למנוע המתנה בשטחים הציבוריים מחוץ לסניפים. במהלך השנה ובהתאם לביקוש ביחידות השונות, יתווספו מאות סניפים נוספים בהדרגה".

במסגרת הפיילוט שבוצע בחודשים נובמבר ודצמבר השתתפו תשע יחידות שונות ברחבי הארץ, המייצגות את כלל החברה הישראלית, במרכז, בפריפריה, במגזר הערבי והחרדי. ביחידות בהן הוזמן תור מראש, המתינו המזמינים תור כשש דקות בממוצע. בחודש דצמבר שורתו 2.5  מיליון לקוחות בסניפי הדואר מתוכם כ-375 אלף הזמינו תור מראש (כ-15% מכלל המגיעים). לשם השוואה בחודש ספטמבר שורתו כ-2 מיליון לקוחות בסניפים, מתוכם הזמינו תור רק כ-200 אלף לקוחות (כ-10% מכלל המגיעים).

החל מתאריך ה- 2 בפברואר  ניתן יהיה להגיע כאמור לסניף הדואר בן גוריון 11 בני ברק  רק בהזמנת תור מראש באתר הדואר, בשירותים המקוונים או במוקד הטלפוני 171, כאשר כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקוש בסניפים. בנוסף יוצבו דיילות להדרכת הציבור וייתלו שלטי הסבר. חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות, שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.

 

דואר דואר ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד