כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הולך על ראש החרדים

התנאי של גנץ להארכת הסגר: הגבלות על הערים האדומות

בני גנץ ממשיך להקשות על הממשלה להאריך את הסגר בפעם השלישית ומציב שורת דרישות, הכוללות סגר על כל הערים האדומות - הוי אומר כל החרדיות וגם מתווים לפתיחת מערכת החינוך והמסחר

התנאי של גנץ להארכת הסגר: הגבלות על הערים האדומות
בני גנץ בהצהרה צילום: צילומסך

מחר (רביעי) צפוי ראש הממשלה בנימין נתניהו לכנס שוב את הממשלה בכדי לדון בהארכת הסגר עד ליום ראשון, כשבינתיים ראש הממשלה החליפי בני גנץ תוקע מקלות בגלגלים ומציב שורה של תנאים בתמורה לתמיכת מפלגתו בהארכה נוספת - שלישית במספר.

מלשכתו של בני גנץ מסרו כי הוא מציג שורה של תנאים, ובהם לקבוע מתווה לפתיחה ירוקה (עם תעודת מחוסן, בדיקה שלילית או תעודת מחלים) שיתמרצו את קצב ההתחסנות.

עוד דורש יו"ר כחול לבן, סגר מלא והרמטי על כלל הערים האדומות, הוי אומר שהוא יחול על כל הערים החרדיות. בכוונתו לדרוש גם כן כי החל מיום שישי תוסר מגבלת ה-1,000 מטר, לצד המשך ההגבלות על התקהלויות, החזרת מגזר השירותים 1 על 1, טייק אוואי והצימרים לאירוח משפחות גרעיניות.

כמו כן דורש שר הביטחון בני גנץ כי החל מיום ראשון יוחל מתווה לפתיחה הדרגתית ואחראית שיתמרץ התחסנות ויקל על האזורים הירוקים ופתיחת מקומות עבודה ללא קבלת קהל.

עוד דורש גנץ כי החל מיום ראשון יפתחו כל מוסדות החינוך במתווה לגיל הרך ומיד עם האפשרות להפעיל תו ירוק, יעבירו החלטה על פתיחת ענפי הכלכלה עבור צרכנים שקיבלו תעודת מתחסן, בדיקה שלילית או מחלימים: מסחר, תיירות ותרבות.
בנושא החינוך- המשך פתיחת מערכת החינוך לפי מתווה שיסוכם על ידי משרד החינוך וכן יוצג מתווה לפתיחת נתב"ג בהתאם לנתוני התחלואה והתגברות על המוטציה.

עיר אדומה בני גנץ סגר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד