י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מחפשים לשסע

צביעות תקשורתית במיטבה: לא חרדים - לא מעניין

בתקשורת כך נראה, דמם של הערבים סמוק יותר מהדם החרדי. בניגוד להבדיל מהלוויות של זקני ראשי הישיבות מוקדם יותר השבוע בהן הותר דמם של הציבור החרדי. אמש נערכה הלוויה המונית בטמרה, והתקשורת התעלמה ברובה

צביעות תקשורתית במיטבה: לא חרדים - לא מעניין
הלווית הסטודנט בטמרה צילום: Sraya Diamant/Flash90

אמש השתתפו עשרות אלפים בניגוד מוחלט להנחיות משרד הבריאות, בהלוויית הסטודנט הערבי שנהרג, אחמד חג'אזי, שעל פי גרסת בני משפחתו יצא מהבית לאחר ששמע יריות. ולרוע מזלו הוא נקלע לחילופי האש עם השוטרים ונהרג.

המוזר הוא ואולי לא, היא הצביעות הגדולה המתגלה שוב מאופי הסיקור, אם בכלל, של כלי התקשורת החילוניים, למסע הלוויה ההמוני, שנערך כאמור בניגוד מוחלט להנחיות ולהגבלות של נגיף קורונה.

בעוד בכלי תקשורת מרכזי אחד הוזכר הסיפור בכפפות של משי, ובשאר האתרים לא טרחו כלל לסקר את ההפרה הנרחבת. גם הבוקר בעיתונים השונים הסיקור להלוויה היה בעדינות ובאיפוק ומאמרי שטנה כאלה ואחרים לא 'נמרחו' בעמודים הפנימיים של העיתון.

הסיקור הלקוי מגיע לאחר ימים ארוכים בהם דמם של החרדים הותר שוב ושוב כזכור לאור ההלוויות ההמוניות של זקני ראשי הישיבות ראש ישיבת בריסק הגרמ"ד סולוויציק זצ"ל, והגר"י שיינר ראש ישיבת קמניץ.

התיעוד מההלוויות כיכב בכל אתרי החדשות, פתח מהדורות, ומפקדי המשטרה נאלצו לעמוד ולהתגונן למה לא הפעילו כח נגד בני הציבור החרדי שהשתתף בהלוויות רבותיהם, במקום פתוח. בתקשורת כך נראה דמם של הערבים סמוק יותר מהדם החרדי.

יצויין, כי אמש לאחר מסע הלוויה נרשמו מהומות קשות והתגוששויות בין כוחות המשטרה והמלווים הרבים. כביש 70 בכניסה לטמרה נחסם בעקבות כך.

כזכור שלשום שוטרים שהיו במהלך פעילות מבצעית בעיר, הבחינו בארבעה חשודים כשהם מבצעים ירי לעבר בית מגורים. השוטרים ניסו לעצור את החשודים, אך אלו פתחו בירי לעברם בכלי נשק אוטומטים. לאחר שנפתחה לעברם אש חיה, השוטרים השיבו אש ופגעו בשני חשודים, אחד מהם נהרג והשני נפצע. חשוד אחד לפחות נמלט מהמקום. על פי הודעת המשטרה, אזרחים נוספים נפגעו במהלך חילופי האש, אחד מהם נהרג.

שני רובי m-16 שעימם ביצעו החשודים את הירי נתפסו על ידי המשטרה. והמצוד אחר חשודים הנוספים בירי עדיין מתנהל. במח"ש ובמשטרה בודקים עדיין את השתלשלות האירועים.

כלי תקשורת הסתה חרדים ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד