י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הצינור התפוצץ

הבחור שנכווה בישיבה פוצה ב-150,000 ש"ח

תלמיד מישיבה במרכז הארץ תבע את הנהלת הישיבה בגין כוויות על פני 25% מגופו שאירעו לו עת התפוצץ עליו צינור מים רותחים במשך דקות ארוכות | בית המשפט קבע לבחור פיצויים ע"ס 150,000 ש"ח 

הבחור שנכווה בישיבה פוצה ב-150,000 ש"ח
חדר ניתוח בבית חולים צילום: נתי שוחט, פלאש 90

תלמיד ישיבה, תושב אשדוד שנכווה במקלחת בישיבה במרכז הארץ, יזכה לפיצוי בסך 150 אלף ₪. כך עולה מהסכם הפשרה שנחתם בין באי כוחו, עורכי הדין גיל וניצן הראל, לבין בעלי הישיבה בעקבות תביעה שהגיש הצעיר בן ה-25 לבית משפט השלום באשדוד.

מהתביעה עולה כי לפני כ-5 וחצי שנים עת היה בן 19, הצעיר התקלח במקלחת הישיבה ולפתע התפוצץ צינור המקלחת וגרם לו לכוויות בדרגה שניה בחלק מגופו. הצעיר ניסה לצאת במהירות מהמקלחת, אך במשך דקות לא ניתן היה לפתוח את הדלת כך שהמים הרותחים המשיכו לזרום עליו. לבסוף נאלץ לטפס מעל מחיצת המקלחת ולברוח החוצה.

עוה"ד גיל הראל

בעקבות התאונה בחור הישיבה פונה לביה"ח כשהוא סבל מכוויות בגב, בצוואר ,בחזה וברגליים על פני 25 אחוזים מגופו ואושפז במשך כמה ימים בביה"ח. מאז התאונה הצעיר סובל מצלקות אסתטיות בחלקי גופו והוא נאלץ לעבור סדרה של טיפולים רפואיים.

מומחים מטעם התביעה שבדקו את בחור הישיבה קבעו כי הוא סובל מנכות לצמיתות בשיעור של 25 אחוזים בשל צלקות בפנים ובצוואר ומסימפטומים חרדתיים רבים כמו חשש ממים חמים. לטענת באי כוחו עורכי הדין גיל וניצן הראל העוסקים בתביעות בגין נזקי גוף, בעקבות התאונה נפגעו תפקודו החברתי והלימודי.

לטענתם, הנהלת הישיבה התרשלו בכך שלא דאגו להתקנת צינורות אמבטיה תקינים וראויים לשימוש על אף העובדה שאין זה המקרה הראשון, לא דאגו לתקינות הדלתות  במקלחות, הותירו מקלחות לא בטיחותיות, לא דאגה להסרת המפגעים ולתחזוקה נאותה של המקלחות בישיבה.

הצעיר תבע לקבל פיצוי עבור כאב וסבל, הפסדי שכר, זכויות סוציאליות ופנסיוניות, הוצאות רפואיות ועזרת צד ג'. במסגרת הסכם פשרה סוכם כי הישיבה תשלם לצעיר פיצוי על סך 150 אלף ₪.

כוויה ממים רותחים בן ישיבה פיצוי כספי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד