י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לאחר אשפוז ממושך

מזעזע וקורע לב: האב נדבק בקורונה לאחר חתונת בנו ונפטר

הר''ר יעקב שינדלר זצ''ל סעד את אביו החולה תקופה, יום ולילה לא ישבותו, האב נפטר, והוא שב לביתו, באותו הערב הוא חיתן את בנו ולמחרת נדבק בקורונה, מצבו הידרדר במהירות ושלושה שבועות לאחמ''כ הוא נפטר • הסיפור המצמרר שלא מותיר עין יבשה

מזעזע וקורע לב: האב נדבק בקורונה לאחר חתונת בנו ונפטר
הרב שינדלר צילום: קופת העיר

טרגדיה נוראה, טרגדיה מזעזעת, הר''ר יעקב שינדלר זצ''ל איש האשכולות, תלמיד חכם מופלג הסתלק לבית עולמו בשיא פריחתו כשהוא מותיר אחריו שורה של יתומים ואת רעייתו האלמנה שתחי' זאת שלושה שבועות בלבד לאחר שחלה בנגיף הקורונה, שלושה שבועות בלבד שהוא שכב בבית החולים, אבל אז הוא השיב את נשמתו ליוצרה.

קרן מיוחדת נפתחה למשפחה היתומה>>>

אבל הטרגדיה לא מסתכמת בכך, הטרגדיה גדולה שבעתיים, הר''ר יעקב שינדלר זצ''ל בשבועותיו האחרונים סעד את אביו שהחל לחוש שלא בטוב, יום רדף יום, והבן רבי יעקב שוהה לצד מיטת אביו, עוזרו ומסייעו בכל מה שניתן, שעות על גבי שעות.

יום ולילה לא ישבותו, הוא היה לצד אביו בלי הפסקה של רגע, שמע את נשמותיו הכבדים, זינק בכל פעם שאביו ביקש מים, כשלעצמו הוא לא מותיר מאומה, את כל ליבו ומרצו הוא נתן לאביו, מקווה ומייחל שיחלים במהרה, אבל שבועות לאחר מכן, כהוא, לצדו של אביו, הסתלק אביו לבית עולמו, ככה ביום בהיר.

והוא, אבל על פטירת אביו שב לביתו, התיישב ל'שבעה' אך מיד יצא לשמחת נישואי בנו, כן שמעתם נכון, היישר מבית ההלוויות הוא יצא ללוות את בנו אל החופה, חתונת קורונה על כל המשתמע מכך, הקושי והכאב היו מנת חלקו, בצעדים מדודים הוא ליווה את בנו לחופה, לא מדמיין כי כבר מחר הוא יפול למשכב.

קרן מיוחדת נפתחה למשפחה היתומה>>>

למחרת לאחר תפילת שחרית החל רבי יעקב שינדלר זצ''ל לחוש שלא בטוב, הוא ניסה לתרץ את זה ביממות הארוכות ששהה לצדו של אביו, שהתישו את כוחותיו, אבל שעה רדפה שעה, והנשימות כבדו עליו, התברר כי הוא נדבק בנגיף הקורונה.

שעות לאחר מכן הוא הובהל לבית החולים שם הוא הורדם והונשם, ילדיו זעקו לרפואתו, קרעו שערי שמים, אך שלושה שבועות בלבד לאחר מכן, ביום בהיר אחד הוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה מותיר אחריו שורה של יתומים בהם ששה יתומים שלא זכה להוביל אל החופה.

טרגדיה מזעזעת, בתוך חודש בלבד נפטר אב ובנו, מזעזע כל לב, רבי יעקב הסתלק לשמי מעלה כשהוא מותיר אחריו את רעייתו האלמנה והיתומים שמבכים מרה את לכתו של אביהם הנערץ.

משענתם הכלכלית נשמטה והם זועקים כעת לעזרה, אסור לנו לעמוד מנגד, אסור לנו לשתוק, אנחנו חייבים להיות שם בעבורם, לעזור להם לעבור את התקופה האיומה הזו. הצטרפו כעת לעזרת המשפחה האבלה.

קרן מיוחדת נפתחה למשפחה היתומה>>>

ילדים יתומים טרגדיה קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד