ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הלמידה מרחוק

מנהלי הסמינרים למקלב: פעל שחברות הסלולר לא יגבו תשלום מופרז

שמונת מנהלי הסמינרים הגדולים פנו באופן מיוחד לסגן שר התחבורה אורי מקלב בדרישה שיפעיל את כובד משקלו בכדי שחברות הסלולר לא יגבו תשלום על חריגה מחבילות הסלולר, לאור המעבר ללימודים באופן מרוחק בתקופת הקורונה

מנהלי הסמינרים למקלב: פעל שחברות הסלולר לא יגבו תשלום מופרז
טלפון כשר צילום: פלאש 90

פרסום ראשון ובלעדי: נגיף הקורונה הביא עמו את הלמידה מרחוק, ובעקבות כך, מנהלי הסמינרים קיבלו פניות מאין ספור הורים כי צורת הלמידה המרוחקת גרמה לחריגות משמעותיות בחבילת הדקות של כל משפחה, כך שנגרם למשפחות בתקופה זו "נטל כספי משמעותי".

שמונת מנהלי הסמינרים הגדולים הרב וולף, הרב הילדסהיימר, הרב ליברמן, הרב מנדלזון, הרב רוב, והרב וייצמן לצד נציגי הסמינרים החסידים הרב הרב יעקב ולצר נציג סמינר ויז'ניץ, הרב זייברט נציג סמינר גור והרב זלצר מנהל סמינר בעלזא פנו באופן מיוחד לסגן שר התחבורה, אורי מקלב בדרישה להפעיל את כובד משקלו בכדי שחברות הסלולר לא יגבו תשלום על חריגה מחבילות הסלולר לאור המעבר ללימודים באופן מרוחק.

"כולנו כל בית ישראל מייחלים ומתפללים לשלום ולבריאות איתנה ולגאולה קרובה. גם עליכם כשלוחים דרבנן מייחדים תפילות במיוחד – ישמור הקב"ה את שלומכם ונזכה לגאולה הקרובה. כידוע לכולכם זמן זה הביא אתגר יחודי לכלל המוסדות להמשיך לקיים את המוסד מחוץ לכתליו – באמצעות למידה מרחוק". כתבו מנהלי הסמינרים במכתב המשותף תחת איגוד הסמינרים בראשות הרב אוסטרליץ.

"בציבור החרדי, שהנכם נציגיו – האפשרות לקיום הלמידה היא דרך רשת קווי הטלפון והפלאפון. קבלנו פניות מאין ספור הורים שכיוון שהדבר נפל על כולנו באופן פתאומי העניין גרם לחריגות משמעותיות בחבילת הדקות של כל משפחה, כך שנגרם למשפחות בתקופה כ"כ קשה, נטל כספי משמעותי". פנייתנו אליכם, תפעלו כי חודש זה לא יגבה תשלום על חריגה בחבילת דקות בקומות הכשרות. כפועלך בחודש אפריל 2020 מצוה גוררת מצוה", מסכמים את מכתבם.

כזכור, בסגר הקודם סוכם בין מקלב לשר התקשורת דאז דוד אמסלם כי לא יגבה תשלום נוספף על החריגה אלא יוכלו להגדיל את חבילות הדקות בחברות השונות, עם תחילת הסגר ופניות רבות אל לשכתו של מקלב פנה סגה"ש למנכ"לית המשרד בדרישה להמשיך את ההסדר אך המשרד לא שעה לכך ושלח מאות אלפי מנויים לעבור חברה דבר אשר אינו מתקבל על הדעת בימי הסגר.

אורי מקלב שיחת טלפון קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד