י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בחצר הבית

טרגדיה בגבעת זאב: פעוט חרדי במצב אנוש לאחר שטבע בשלולית

פעוט כבן שנתיים, בן למשפחה חרדית, טבע בשלולית מי גשמים שהצטברה על כיסוי של בריכה בחצר ביתו בגבעת זאב | כוחות ההצלה מבצעים בו בשעה זו פעולות החייאה ומפנים אותו לבית החולים | מצבו של הפעוט אנוש | המשטרה פתחה בחקירה | התפללו: דביר בן אסנת לרפוא"ש

טרגדיה בגבעת זאב: פעוט חרדי במצב אנוש לאחר שטבע בשלולית
השלולית בה טבע הפעוט צילום: באדיבות המצלם

כוחות ההצלה ביצעו היום (רביעי) פעולות החייאה על פעוט כבן שנתיים, בן למשפחה חרדית, לאחר שנמצא ללא הכרה בחצר ביתו בגבעת זאב. מתנדבי מד"א ואיחוד הצלה הוזעקו לביתו של הפעוט בשעות הצהריים על ידי בני משפחתו.

לטענת בני המשפחה, הפעוט טבע בשלולית מי גשמים שנוצרה על כיסוי של בריכת הג'קוזי בחצר הבית - ואיבד את הכרתו. המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

לאחר ששב הדופק, ניידת טיפול נמרץ פינתה את הפעוט לבית החולים הדסה הר הצופים, כשמצבו לא יציב. "כשהגענו למקום הוציאו אלינו את הפעוט שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, סיפרו לנו שהוא שהה מספר דקות מתחת למים", סיפר חובש רפואת חירום במד״א משה חמד.

"מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות וכאשר חזר הדופק, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לביה״ח כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה ולא יציב", הוסיף חמד.

מהמשטרה נמסר כי "חוקרי המשטרה החלו בבדיקת נסיבות טביעת פעוט כבן שנתיים בגבעת זאב שמצפון לירושלים. מפרטים ראשונים הפעוט נכנס לבריכת ג׳קוזי שהייתה מכוסה בבד. הפעוט מטופל ע"י צוותי הרפואה".
אהרון פאמפ סגן ראש סניף איחוד הצלה בגעת זאב מסר: "הילד נמצא ע"י הוריו כשהוא ללא הכרה על כיסוי של בריכה בו נוצרה שלולית (הִיקָּווּת) של מי גשמים. בסיוע חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות וכשחזר דופק הוא פונה למרכז הרפואי הדסה הר הצופים במצב אנוש.

רזיאל זדה חובש נוסף של איחוד הצלה שהשתתף אף הוא בפעולות החייאה מסר: "עקב אופי האירוע פעלו במקום גם צוותי חוס"ן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

 

 

טביעה החייאה גבעת זאב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד