י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
החסידים זועמים

האדמו"ר הגיע לחתונה, סידר קידושין וקיבל דו"ח

חסידי סטראפקוב זועמים על דו"ח ששוטר רשם לרבם והבטיח לשלוח הביתה, לאחר שהרבי סידר קידושין בחתונת תלמידו בעיר חולון • במשטרה אומרים: " לא נרשם דוח כנגד האדמו"ר"

האדמו"ר הגיע לחתונה, סידר קידושין וקיבל דו"ח
הרבי מסטראפקוב בסידור קידושין אמש צילום: באדיבות המצלם

האדמו"ר מסטראפקוב שהגיע אמש (שלישי) בשעות הערב לסדר קידושין בחתונה לתלמידו ברחוב צאלים בחולון, קיבל דו"ח משוטר. 

הרבי שעל אף שעזב את המקום מיד לאחר החופה, קיבל דו"ח, לאחר ששוטרים הגיעו באמצע החופה בכדי לפזר את החתונה. 

לדברי עד ראייה שנכח במקום: "החתונה נערכה בשטח פתוח בהשתתפות שלושים איש בערך, משטרה הגיעה באמצע החופה ומיד לאחר החופה פיזרו את החתונה ונתנו לרבי דו"ח".

במקום נרשם כאמור דו"ח לאדמו"ר שמסר להם את פרטיו. לדברי עד ראייה: "הגבאי שאל כמה פעמים את השוטר לשם מה הדו"ח, אז הוא ענה, 'תקבלו בבית את הדו"ח ללא כל הסבר', גם לאחר שהגבאי הבהיר שהוא מסדר קידושין וחתונה זה חוקי, השוטר התעלם ורשם דו"ח במקום".

החסידים עצמם זועמים על הדו"ח. בשיחה עם כתב 'בחדרי חרדים' אומר אחד מהם: "זו עזות וחוצפה ללא גבולות, מותר לאדמו"ר לסדר קידושין בשביל חתונה. מותר לו לצאת בשביל זה ובפרט שהרבי עזב את המקום מיד לאחר החופה".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה:  "מדובר בפרסום שגוי בתכלית ובניגוד לפרסום בכתבה לא נרשם דוח כנגד האדמו"ר. מדובר באכיפת חתונה שהתקיימה בניגוד להנחיות משרד הבריאות מבחינת כמות המשתתפים ולפיכך נרשמו דוחות לבעלי השמחה והמקום בלבד, לצד הסדרת התנאים הנדרשים להמשך קיומה של החתונה בהתאם לתקנות.

סטראפקוב סידור קידושין משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד