י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
שם חדש ומפתיע

פרסום ראשון: רשימת ש"ס לכנסת הבאה שתוגש לוועדת הבחירות

היום בשעה 19:00 צפויה תנועת ש"ס להגיש את רשימתה לכנסת הבאה לוועדת הבחירות המרכזית. אחרי דרעי ניצבים ח"כ מרגי, בן צור ומלכיאלי. ח"כ משה ארבל הנמרץ קודם למקום גבוה יותר | עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי ברשימה שובץ שם מפתיע שעשוי להפוך בקרוב לח"כ מן המניין

פרסום ראשון: רשימת ש"ס לכנסת הבאה שתוגש לוועדת הבחירות
אריה דרעי ביזדים צילום: Aharon Krohn/Flash90

פרסום ראשון: בש״ס צפויים להגיש את רשימת המפלגה לכנסת בשעה 19:00, כשבימים האחרונים גובשה הרשימה עם שני שינויים קלים אך משמעותיים.

על פי הרשימה שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים' במקום הראשון אריה דרעי, אחריו יעקב מרגי, יואב בן צור ומיכאל מלכיאלי שהם מוותיקי המפלגה שמכהנים בתפקיד מאז הכנסת ה-20.

ביטון ובצלאל

את המקום החמישי יתפוס חיים ביטון מנכ"ל התנועה, ואחריו משה ארבל שמתקדם למקום השישי, ינון אזולאי במקום השביעי, משה אבוטבול שמיני, אוריאל בוסו תשיעי ויוסי טייב סוגר אתה העשירייה הראשונה.

שם חדש ומפתיע שנכנס לרשימה ועשוי להפוך אחרי הרכבת הממשלה לחבר כנסת הוא אברהם בצלאל, המשמש כסגן ראש עיריית ירושלים ומקבל את התפקיד כנציג הבוכרים. אחריו ניצב נתי חייק, יועצו של חה"כ מרגי ואיש הצפון של ש"ס.

כזכור, ׳בחדרי חרדים׳ דיווח כי וותיקי התנועה ,איציק כהן ומשולם נהרי לא ישתלבו ברשימה הבאה לכנסת, כשהם מסיימים כהונה של למעלה מ-20 שנה בכנסת, בהן כיהנו בשלל תפקידים.

ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד