י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הכדור בידיים של משרד התחבורה

בשורה לתקועים: אישור עקרוני לטיסות חילוץ גם מארה"ב • צפו

יו"ר וועדת החוקה יעקב אשר פנה לשרי הבריאות והתחבורה, בבקשה לאפשר טיסות חילוץ מארה"ב, נוסף על טיסות החילוץ מפרנקפורט: "צריך שיהיו שני מרכזי חילוץ - מיבשת אירופה ומארה"ב. יום מאירופה ויום מארה"ב" | יוזמת הח"כ קיבלה אישור עקרוני 

בשורה לתקועים: אישור עקרוני לטיסות חילוץ גם מארה"ב • צפו
חרדים בדרך לטיסה. אילוסטרציה צילום: מתתיהו קורמן

אזרחי ישראל ממתינים בדריכות להחלטת הממשלה באם הסגר יוארך עוד, לאחר שהודק. בתוך כך סגירת השמיים ממשיך לעורר סערה, אלפים נתקעו בכל רחבי העולם ונאלצו להיגרר לפרנקפורט לטיסות חילוץ אחת ליום, טיסות המופעלות על ידי חברת ישראייר.

בימים האחרונים דווחו סיפורים קורעי לב על אנשים שיצאו בצורה חוקית ודמוקרטית מהמדינה ונאסרה עליהם החזרה. אמש (שלישי) שוחח מנכ"ל G TRAVEL שלומי ג'רמון עם 'בחדרי חרדים' וסיפר על חתן שאמור להינשא מחר בארץ, ונכון לליל אמש עוד לא נמצא עבורו פתרון להגעתו ארצה. הבוקר נחתה בישראל אישה שניסתה בימים האחרונים להגיע להיפרד מאביה הגוסס, במהלך מאמציה מול וועדת החריגים שהוקמה לצורך כך, אביה נפטר.

הערב בישר יושב ראש ועדת החוקה חבר הכנסת יעקב אשר כי הוא יוזם הפעלת טיסות חילוץ גם מארצות הברית. היוזמה של ח"כ אשר אושרה בידי שר הבריאות ומשרדו וכן קיבלה אישור עקרוני משרת התחבורה.

היו"ר ח"כ יעקב אשר סיפר בפתח הדיון על החוק לסגירת נתב"ג כי פנה לשרי הבריאות והתחבורה לאפשר טיסות חילוץ מארה"ב נוסף על טיסות החילוץ מפרנקפורט ואמר: "צריך שיהיו שני מרכזי חילוץ - מיבשת אירופה ומארה"ב. יום מאירופה ויום מארה"ב, כדי למנוע טרטורים מהאנשים שמגיעים לפרנקפורט וממתינים סגורים בחדר קטן. שר הבריאות ומשרדו נתנו הסכמתם בפן המקצועי רפואי לעניין. עכשיו הכדור בידיים של משרד התחבורה. עקרונית שרת התחבורה מסכימה לעניין ומשרדה בודק אם הדבר אפשרי".

טיסות ארצות הברית חילוץ סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד