ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לקראת יציאה מהסגר

מתווה הלימודים: הערים החרדיות יישארו בחוץ?

כחלק מאסטרטגיית היציאה מהסגר השלישי, משרד הבריאות מגבש מסמך המלצות לפיו יש להחזיר את הלימודים בכיתות מסוימות אך רק בערים ירוקות וצהובות | אם ההצעה של משרד הבריאות תתקבל, התלמידים בערים החרדיות ובשכונות החרדיות ברעים מעורבות לא ילכו ללימודים

מתווה הלימודים: הערים החרדיות יישארו בחוץ?
כנס זיכרון בת"ת "סוכת דוד" בירושלים צילום: קובי הר צבי

משרד הבריאות מגבש מסמך המלצות לפיו יש להחזיר את הלימודים בכיתות א'-ד' אך רק בערים ירוקות וצהובות, כך שרבים מתלמידי ישראל יישארו בבית משום שעיר מגוריהם לא עומדת בקריטריונים.

כעת, עדיין לא ידוע מה יהיה עם בתי הספר. מצד משרד הבריאות יש חשש מפתיחה מלאה של כל בתי הספר, במיוחד בערים עם תחלואה גבוהה. ההמלצה כרגע היא שיש לפתוח את הכיתות רק במקומות ירוקים או צהובים.

לפי ההצעה רק תלמידי א'-ד' ו-יא'-יב' ישובו ללימודים בתנאי שהם גרים במקומות ירוקים או צהובים. כאמור, בערים כתומות ואדומות לא יהיו לימודים.

אם ההצעה של משרד הבריאות תתקבל, התלמידים בערים כמו ירושלים, רחובות, אשדוד, פתח תקווה, טבריה, בני ברק, מודיעין עלית, ביתר עילית ואלעד, לא ילכו ללימודים.

סגן שר הבריאות יואב קיש אמר הערב בתכנית שש עם עודד בן עמי בחדשות 12 כי הוא לא מאמין שהלימודים יתחדשו בשבוע הבא גם בערים ירוקות-צהובות. בנוסף מתוכנן לנסות לפתוח בשבוע הבא את המסחר בערים שמוגדרות לפי מתווה הרמזור כ"כירוקות" או "צהובות", ובהתאם לתנאי "התו הירוק.

ערים חרדיות מערכת החינוך קורונה סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד