י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בדרך לבחירות חמישיות?

סקר מנדטים: תיקו פוליטי בין הגושים; האיחודים מצילים

הלילה בחצות מערכת הבחירות בישראל תעלה שלב ותיכנס לישורת סופית ואחרונה | המפלגות כולן יציגו עד הערב את מועמדיהן, ומדינת ישראל תתכונן לצעידה לקלפי | סקר חדש שמתפרסם הבוקר מעלה חשש: הבחירות שוב לא יצליחו להביא להכרעה, ובחירות חמישיות זו אפשרות סבירה בהחלט

סקר מנדטים: תיקו פוליטי בין הגושים; האיחודים מצילים
ליצמן, דרעי, נתניהו, גנץ, ליברמן, לפיד צילום: צלמי פלאש 90

לקראת תום מועד הגשת הרשימות הלילה בחצות, סקר מנדטים מעודכן של רדיו 103FM בשיתוף 'פאנל פוליטיקס' מעלה חשש כי ישראל בדרך לבחירות חמישית, כששוב הבחירות יסתיימו ללא הכרעה.

על פי הסקר, הליכוד זוכה ב-29 מנדטים, יש עתיד זוכה ב-17 מנדטים, תקווה חדשה של גדעון סער 14 מנדטים, ימינה של נפתלי בנט 11 מנדטים והרשימה המשותפת המפולגת 10 מנדטים.

עוד בסקר, ישראל ביתנו זוכה ב-8 מנדטים, שס גם כן 8 מנדטים, יהדות התורה הפעם בראשות משה גפני זוכה ב-7 מנדטים, העבודה לפני האיחודים עם 6 מנדטים, והציונות הדתית יחד עוצמה יהודית ונעם עוברת לראשונה את אחוז החסימה וזוכות ב-5 מנדטים, וכן ‏מרצ עם 5 מנדטים.

מי שלא עובר את אחוז החסימה זה כחול לבן שמיהרו אתמול להגיש את הרשימה ולנעול את הדלת בפני חיבורים פוליטיים שייתכן ותעלה להם במחיר פוליטי, אך טרם ברור איך תראה מפת מפלגות השמאל הלילה בחצות.

עוד תוצאה שעולה מהסקר, כי ראש הממשלה חוזר לסבב א׳ של הבחירות וגוש הימין זוכה ב-60 מנדטים בלבד, מה שמעלה את החשש כי ישראל בדרך לבחירות חמישיות.

בחירות 2021 גוש השמאל ביבי נתניהו יש עתיד מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד