ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הדיון בהארכת הסגר

עימות בין נתניהו לגנץ: "משחק בחיי אדם"

בדרך ליציאה מהסגר? הדיון שהיה אמור להתקיים אמש בממשלה בנושא הארכת הסגר נדחה שוב ושוב, בשל חילוקי הדעות בין גנץ לרה"מ נתניהו | גנץ בתגובה תוקף: "אני לא אוותר לו"

עימות בין נתניהו לגנץ: "משחק בחיי אדם"
בני גנץ ובנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/הדס פרוש, פלאש 90

ישיבת הממשלה שעוסקת בהארכת הסגר הייתה אמורה להתכנס אמש (רביעי) לדון בהארכת הסגר ומתווה היציאה מהסגר, אלא שבכחול לבן הציבו שורת דרישות.

דיון הממשלה נדחה פעמיים במהלך יום האתמול, לבסוף הודיעו כי תתקיים היום בשעה 13:00, כאשר הסגר נכון לעכשיו מסתיים ביום שישי ב 7:00 בבוקר.

בני גנץ תקף אמש את ראש הממשלה נתניהו ואמר: "נתניהו, אתה משחק בחיי אדם. בלי בושה, בלי חמלה ובלי טיפת התחשבות - נתניהו דחה היום את ישיבת הממשלה שקבענו. נמנעו היום החלטות שיכלו להביא לפתיחה אחראית של מערכת החינוך, להגברת קצב החיסונים באוכלוסיות המבוגרות, להתחיל ליישם את התו הירוק ולאפשר אופק לעסקים".

"אני כבר מכיר את נתניהו", הוסיף גנץ, "ולכן לא הסכמתי שנאריך את הסגר עד יום שני גם שהבטיח שנקיים היום דיון באסטרטגיית היציאה ונקדים את הפתיחה של חלק מהענפים בהתאם לכך. אני לא אוותר לנתניהו, ואני אדאג שתהיה מחר ישיבת ממשלה מסודרת למענכם".

גנץ התחייב "אמשיך להיאבק בהתנהלות התחמנית הזאת מתוך הממשלה, עד שנקים ממשלה חדשה של אנשים ישרים שתדאג קודם כל לכם. אין לנו ברירה אחרת".

בליכוד הגיבו לדברי גנץ: "כפי שגנץ יודע, ישיבת הממשלה מתקיימת מחר כפי שתואם בין הלשכות. חבל שהפרסומאים של גנץ לא הודיעו לו על כך. זה לא הזמן לפוליטיקה קטנה אלא לאחדות למען הצלת חייהם ובריאותם של אזרחי ישראל".

בני גנץ ביבי נתניהו סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד