י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"ממצווה רק מרוויחים"

הזמר הגיע בחינם, נדבק בקורונה וקיבל פיצוי ענקי

סיפור לא שגרתי ומדהים: המשפיע רבי מיילך בידרמן בדרשתו סיפר על זמר שטרח לשמח ילד יתום בחינם, נכנס לבידוד, נדבק בקורונה והפסיד הרבה כסף על עבודתו כשלבסוף קיבל ממקום בלתי צפוי פיצוי כספי שכיסה על כל העוגמת נפש | שכר מצווה מצווה

הזמר הגיע בחינם, נדבק בקורונה וקיבל פיצוי ענקי
המשפיע רבי אלימלך בידרמן צילום: שוקי לרר

מעשה נפלא עד כמה לא מפסידים ממצווה סיפר השבוע הרה"צ המשפיע המפורסם רבי אלימלך בידרמן בשיעורו השבועי במרכז 'אש קודש' בבני ברק המועבר בשידור ישיר. 

'בחדרי חרדים' מביא את הסיפור כולל צפייה בוידאו: 

"ברכסים היה ילד יתום שנחגגה לו בר מצווה לאחרונה, ובבית אין כסף. לילד היתום יש חולשה מאוד חזקה למוזיקה, אבל כאמור אין כסף לשלם".

המשפיע סיפר "אמו האלמנה, פנתה לעסקן גדול, שידאג לתזמורת וזמר לבר מצווה, כי הבחור מאוד רוצה. העסקן הלך ופנה לבעל מנגן גדול, וביקש ממנו שיגיע לשיר בבר מצווה אבל ללא תשלום. בעל התזמורת אמר, שאין מצב וכי הוא דורש תשלום על זה, "אחרת מאיפה אני אחיה".

העסקן לא התייאש ואמר לבעל המנגן, "תרחם על הילד, אין לו אבא, אתה תראה שלא תפסיד".

בסוף, לאחר שכנועים רבים הוא נאות לבוא ולהופיע בבר מצווה, ואכן השמחה בה היתה למעלה מן המשוער, בעל התזמורת ישב ליד חתן בר המצווה ושימח אותו במשך כל האירוע. 

יומיים לאחר מכן התקשרו לזמר ואמרו לו שחתן בר המצווה נדבק קורונה וכעת הוא צריך להיכנס לבידוד. הזמר מאוד כעס, "לא די שלא לקחתי תשלום, אני עוד צריך לשבת שבועיים בבידוד. וכעת אני אפסיד את הכסף של שבועיים עבודה".

כאן הסיפור לא מסתיים, עברו שבועיים ובעל התזמורת נמצא חיובי לנגיף הוא היה מאוד שבור ותלה את הכל בכך שבא לשמח ילד יתום בחינם.

עברו כמה שבועות ובעל המנגן, מקבל טלפון מארה"ב, מארגון גדול של יתומים, המזמינים אותו לאירוע גדול שהם עורכים ליתומים ומבקשים ממנו שיבוא לשיר. 

רבי מיילך המשיך וסיפר "ואיך הם שמעו עליו? מבר המצווה של אותו בחור יתום מרכסים, שם השתתף אחד העסקנים מהארגון בארה"ב וראה שהוא בעל מנגן נפלא ביותר ומצליח לשמח בצורה יוצאת מן הכלל".

"אותו עסקן", מספר רבי מיילך, התקשר לבעל מנגן ואמר לו כי הוא רוצה להזמין אותו לאירוע הגדול. 

אך דבר אחד הוסיף לו בטלפון, אנו מוכנים לשלם לך סכום עצום שתגיע לאירוע אבל תנאי אחד יש לנו: "בתנאי שהיה לך כבר קורונה". 

מסיים רבי מיילך את סיפורו: "אתה מבינים מה קורה כאן? התשלום של השבועיים שהזמר לא עבד, של הערב שניגן בחינם בבר המצווה ושל כל ימי הבידוד הגיע אליו בחזרה, והכל למה? כי הלך לשמח בחור יתום וממצווה לא מפסידים!". 

רבי אלימלך בידרמן בחור יתום קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד