ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
המקצוע המבוקש ביותר

זה המקצוע שמניב את הסיפוק הגדול ביותר

במכללת מבחר החרדית, החלה ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ב הבעל"ט. בעקבות פניות רבות הם מאפשרים הצצה בלעדית על מסלולי הלימודים • והפעם נתמקד במסלול תואר ראשון בריפוי בעיסוק לנשים 

זה המקצוע שמניב את הסיפוק הגדול ביותר
ריפוי בעיסוק לילדים צילום: Unsplash

מחצית תשפ"א מאחורינו, הקורונה ממאנת בינתיים לעזוב את השטח וכולנו חפצים בגב כלכלי איתן, שואפים להגיע לפרנסה ברווח עם מקצוע מכובד המעניק גם סיפוק ושליחות יום יומיים,

במכללת מבחר החרדית, החלה ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ב הבעל"ט. ובעקבות פניות רבות - אנו מרימים את הכפפה ומאפשרים הצצה על מסלולי הלימודים שלנו,

הפעם נתמקד במסלול תואר ראשון בריפוי בעיסוק לנשים.

חולמת על מקצוע בתחום הבריאות שמניב סיפוק רב? לחצי כאן>>>

ד"ר שרון זלוטניק, מרצה ותיקה בסגל ההוראה של החוג לריפוי בעיסוק במכללת מבחר משתפת - מה בעצם לומדים בחוג ל 'ריפוי בעיסוק'?

זהו מקצוע טיפולי-שיקומי-חינוכי, שמטרתו לאפשר לכל אדם כלים ומיומנויות להתמודד עם דרישות החיים. מרפאים בעיסוק עוסקים בטיפול ושיקום של כל מי שיש לו מגבלה תפקודית. במישור מוטורי, חושי, קוגנטיבי, נפשי, ומרכיב בין-אישי וחברתי.

הלימודים בחוג לריפוי בעיסוק נמשכים כשלוש וחצי שנים -  5-4 ימי לימוד בשבוע, ומשלבים לימודים תיאורטיים ומעשיים משלושה תחומים: תחום מדעי החברה וההתנהגות, מדעי הרפואה, ולימודי הריפוי בעיסוק.

במסגרת ההכשרה המעשית אשר מלווה בהדרכה אישית, נפגשות הסטודנטיות עם האוכלוסיות הטיפוליות השונות, ומתנסות באופן מעשי בכל הידע התיאורטי ושיטות הטיפול שרכשו. ההכשרות המעשיות מתקיימות במחלקות לריפוי בעיסוק במוסדות הרפואיים, החינוכיים והקהילתיים ברחבי הארץ.

להיות מרפאה בעיסוק מבוקשת, כבר בתחילת הדרך!

מרפאים בעיסוק מועסקים במערכות הבריאות והחינוך, במסגרות של בתי חולים ומרפאות, גני ילדים ובתי ספר, בתי אבות, מרכזי שיקום ומרכזים קהילתיים. מטיפות חלב, המשך בהתפתחות הילד ועד טיפול  וסיוע בגיל הזהב...זהו מקצוע אשר יכול בקלות לשנות את העולם בעבור מישהו, שזה אומר –הרבה סיפוק עם המון אחריות!  מציינת ד"ר זלוטניק.

ללמוד בסביבה חרדית איכותית בלי להתפשר בדרך!

במכללת מבחר תיהנו ממגוון רחב של יתרונות, אשר יעמדו לעזרתכם בפרק חשוב זה של החיים: צוות מרצים מסור ואכפתי, יחס אישי לכל סטודנט, שיעורי עזר ומרתונים לקראת מבחנים, קמפוס חרדי בהפרדה מלאה לאורך כל שנות הלימודים - באווירה שמורה ואיכותית – בדיוק כמו שאתם שואפים לה... הכל בכדי שתצליחו לרכוש תואר אקדמי ולהתפרנס בכבוד ממש בקרוב! ולזכאים: מכללת מבחר מסייעת בהשגת מימון ומלגות – כדי לאפשר לכם ללמוד בראש שקט .

לקראת שנת הלימודים תשפ"ב יועצי הלימודים של מבחר עומדים לרשותכם במגוון אופציות – שיחה טלפונית, פגישה פרונטלית או פגישה וירטואלית , בהם תוכלו לשמוע על המגוון הרחב של המסלולים והדרך להתקדם לתואר – בצורה המותאמת לכם ביותר.

חולמת על מקצוע בתחום הבריאות שמניב סיפוק רב? לחצי כאן>>>

ריפוי בעיסוק מבחר מכללת מבחר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד