י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"ממלכת כהנים וגוי קדוש"

צפו: פגש את נסיך המלוכה שטען כי הוא משבט לוי

יצחק כרמלי משתף בהרפתקה נוספת מרתקת אליה נקלע בחייו. הפעם מדובר ב'אי הקסום' שמכונה 'מדגסקאר'. שם פגש בנסיך בית המלוכה, שלבש גלימה בצבעי שחור, לבן ואדום, שע"פ הצהרת הנסיך: "אלו צבעי דגל בית לוי" • צפו

צפו: פגש את נסיך המלוכה שטען כי הוא משבט לוי
יצחק כרמלי עם הנסיך צילום: יצחק כרמלי

בפרשתנו יתרו – "ואתם תהיו לי ממלכת כהנים וגוי קדוש".

עד היום הם מקריבים קרבנות, מנהיגי השבט נחשבים ומכונים אהרונים, לטענתם הם בני שבט לוי, הם מייחסים עצמם עד לאהרן הכהן.

קבלו את ממלכת 'מרינה', ממלכה עתיקה, ששלטה במשך מאות שנים על האי הקסום, הממוקם במערב האוקיינוס ההודי, המוכר לנו בשמו העכשווי 'מדגסקר'.

יצחק כרמלי עם נסיך בית המלוכה.

את ד"ר נדריאנה רבליאונה, נסיך בית המלוכה, פגש יצחק כרמלי בבית הקברות, כאשר על גופו הבריא, עטה הנסיך גלימת כותנה מיוחדת, "זוהי גלימת המלך העוברת מדור לדור", הצהיר הנסיך, החולש על רשת מלונות פאר.

יצחק כרמלי מספר ל'בחדרי חרדים' כי "שלושה צבעים מרכיבים את הגלימה היקרה: שחור, לבן ואדום. אלו צבעי דגל בית לוי, מפתיע אותנו הנסיך".

המפגש בבית הקברות נקבע שלא בכדי. "למרינה הדגיש הנסיך, יש כבוד לאבות ולנפטרים, יש חשיבות להתפלל על קברי האבות חלק מהמצבות ממש מושקעות, הן עשויות מאבן גרניט מיוחדת. אנו צועדים בין מבני קבורה מרשימים. המשימה ברורה: אני מחפש, סממן יהודי, משהו אולי שמזכיר, אפי' בעקיפין".

"נשימתי נעתקה", ממשיך כרמלי ומתאר, "הרגשתי כמי שהלך לחפש את האתונות ומצא את המלוכה, ממלכת כהנים, גוי קדוש, שפשפתי את עיני העייפות, הייתי כלא מאמין, כשמול עיני ריצדו אותיות קודש.

מסיים יצחק ואומר: "הן נחקקו על אחת מאבני המצבה: שם הוי-ה ממש".

 

יצחק כרמלי שבט הלוי מדגסקר שבטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד