י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
נמנע אסון כבד

נס: המחבל ניסה לחדור לבית בבנימין - וחוסל

רק בנס נמנע אסון כבד במועצה האזורית בנימין לאחר שמחבל הצליח לחדור לתוך חווה חקלאית במועצה וכשניסה לפרוץ לביתו של אחד העובדים, השומרים הצליחו להדפו ובמהלך העימות שנוצר, אחד מהם ירה במחבל וחיסל אותו

נס: המחבל ניסה לחדור לבית בבנימין - וחוסל
החווה אליה חדר המחבל צילום: דוברות בנימין

מחבל פלסטיני הצליח הלילה (בין חמישי לשישי) לחדור לתוך חווה חקלאית במועצה האזורית בנימין, וניסה לפרוץ לביתו של אחד העובדים בניסיון לפגוע בו. שומרי החווה הצליחו להדוף אותו, ולאחר שהתפתח במקום עימות פיזי עם המחבל, אחד המאבטחים ירה בו וחיסל אותן. כוחות רפואה צבאיים קבעו מותו.

האירוע החריג התרחש סמוך לשעה 4:30 לפנות בוקר, בחווה ביישוב שדה אפרים. בצבא בודקים כעת כיצד הצליח המחבל לחדור לשטח החקלאי. במקביל לחקירת מערכת הביטחון, סגן ראש מועצת בנימין רפול אנג'ל אומר, כי מסתבר שלמחבל הייתה היכרות או תצפיות על המקום.

במועצה האזורית עדכנו כי המחבל נאבק עם שומר החווה שירה בו וניטרל אותו. "בנס גדול אין נפגעים מקרב תושבי החווה", נמסר. "כוחות צבא במקום יחד עם נציגי אגף הבטחון של המועצה וסגן ראש המועצה רפול אנגל. הכוחות סורקים במקום כדי לוודא שאין מחבלים נוספים".

סגן ראש מועצת בנימין רפול אנג'ל תיאר: "המחבל הגיע לכאן ברכב, הוא ידע בדיוק להיכן הוא מגיע ומה הוא עושה. כנראה שיש לו היכרות או תצפיות מוקדמות על המקום". לדבריו, "הוא ניסה להגיע לבית המגורים של בעלי החווה. אולם אחרי שהבית היה נעול התפתח ביניהם קרב אגרופים. אחד השומרים שלא היה חמוש הצליח להדוף את המחבל. שומר אחר ירה וחיסל".

"מבחינתו מדובר באירוע חמור מאוד", הוא אומר. טוב שהוא נגמר כך. אנחנו סומכים ובטוחים על הצבא שיעשה את כל הפעולות שאפשר כדי למנוע אירועים דומים".

מועצה אזורית מטה בנימין מחבל חוסל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד