י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התפשטות המוטציה

משרד הבריאות שוקל הגבלות חמורות בפורים

בשל התחלואה הגבוהה בעקבות התפשטות המוטציה הבריטית, במשרד הבריאות חוששים מרפיון כבד בחג הפורים ושוקלים להטיל הגבלות חמורות במהלך החג

משרד הבריאות שוקל הגבלות חמורות בפורים
משלוח מנות צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע התפשטות המוטציה הבריטית והעלייה בתחלואה למרות החיסונים והסגר, במשרד הבריאות שוקלים להטיל הגבלות חמורות בחג הפורים הקרוב, ללא קשר לסגר - אם יהיה או לא.

על פי הדיווח בכאן חדשות, צפויות הגבלות על יציאה מהבית או סוג של עוצר לילי, הגבלות תנועה בין הרשויות בכלי רכב וגם ביטול קווים של התחבורה הציבורית.

בנוסף יהיה תגבור באכיפה - בין היתר באמצעות "סיירות הורים" שייצאו לשטח. במשרד הבריאות שוקלים גם מתן "תו ירוק" מיוחד לאירועים מסוימים על מנת לעודד אנשים להתחסן לפני החג ופתיחת מתחמים בערים כתומות ואדומות.

כמו כן, מחשש לזליגת תחלואה אחרי פורים במגזר החרדי במשרד הבריאות רוצים לנסות לתאם עם הישיבות חזרה הביתה לפני החג כדי שפחות תלמידי ישיבות ישהו בהן במהלך פורים - וכך למנוע זליגת תחלואה בעקבות התקהלויות ליישובים עצמם. יש לציין כי חג פורים השנה הוא ארוך במיוחד מיום חמישי בערב עד ליום ראשון (פורים משולש).

בתוך כך, לאחר דרמה לילית לא קטנה ולמרות התנגדות היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, הממשלה אישרה אמש לאחר חצות להאריך את הסגר עד ליום ראשון בשעה 07:00 בבוקר עם צפי נוסף להארכה.

קורונה פורים משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד