י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הימין מפולג

סקר בצל הגשת הרשימות: גוש השמאל מצטמק

45 ימים נותרו לבחירות לכנסת ה-24, ואם חשבנו שהתמונה התבהרה עם הגשת הרשימות, מגיע הסקר הבוקר וטופח על פנינו. באם ליברמן ימשיך לעמוד במילתו כי אינו יושב תחת נתניהו כמו גם גדעון סער שהצטרף לאמירה זו, אנחנו בדרך לבחירות חמישיות ואף מעבר לכך

סקר בצל הגשת הרשימות: גוש השמאל מצטמק
בנימין נתניהו בקלפי צילום: Marc Israel Sellem/POOL

בצל יממה מורטת עצבים בזירה הפוליטית, במהלכה הצטרפו רון חולדאי ועופר שלח לבוגי יעלון ופרשו מהמרוץ, כמו גם הטלטלה בימין, בדקו במעריב את מצב המנדטים לו הבחירות היו נערכות היום.

על פי הסקר, הליכוד ממשיך להוביל בבטחה עם 29 מנדטים, אחרי הליכוד יש עתיד עם 16 מנדטים, וכן תקווה חדשה 16, ימינה מסתפקת ב-11, הרשימה הערבית המשותפת ב-10.

ישראל ביתנו יציבה עם 8 מנדטים, כמו גם ש"ס, יהדות התורה מקבלת 7 מנדטים, העבודה חוזרת ומטפסת מעל אחוז החסימה ומקבלת 6 מנדטים, מרצ יציבה עם 5, הציונות דתית לאחר האיחוד עם עוצמה סוגרים את הרשימה עם 4 מנדטים.

בני גנץ עם כחול-לבן, כמו גם ירון זליכה עם הכלכלית ומנסור עבאס עם רע"מ לא מצליחים לעבור את אחוז החסימה.

בסקר, שנערך על ידי פאנלס פוליטיקס בהנהלת מנחם לזר ל'מעריב', נבדקה גם שאלת ההתאמה לתפקיד ראש הממשלה, נתניהו מול סער לפיד ובנט.

הכי קרוב לנתניהו נמצא סער עם 42% נגד המוביל עם 47% נתניהו. מול לפיד עולים האחוזים של נתניהו ל-56%, כשלפיד מקבל רק 36%, נתניהו מול בנט הנתון קצת מתאזן, אך עדיין נתניהו מוביל עם 43% - בנט עם 39%.

מעריב סקר מעריב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד