כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בדיקה מסוכנת

מסצ'וסטס: עבר בדיקת רנטגן והתעורר עם אוזניה בגרון

גבר ממסצ'וסטס, בן 38, גילה שהוא בלע את האוזניה שלו בזמן שישן לאחר בדיקת רנטגן | החסימה כמעט גרמה לו לחנק ובבית החולים נדהמו לגלות את הסיבה

מסצ'וסטס: עבר בדיקת רנטגן והתעורר עם אוזניה בגרון
בדיקת צילום רנטגן. אילוסטרציה צילום: pexels

גבר ממסצ'וסטס התעורר מבדיקת רנטגן ונאבק לנשום, הוא היה המום כאשר הרופאים אמרו לו שהוא בלע את אחד מהאוזניות שלו בזמן שישן, בראד גוטייה, בן 38 מוווסטר, פנה ביום שלישי לבית החולים לאחר שכמעט נחנק כשניסה לשתות כוס מים לאחר שהתעורר. כך דווח ה"דיילי מייל" הבריטי.

צילומי רנטגן גילו כי אחת האוזניות האלחוטיות של אפל הגיעה לוושט שלו. החסימה גרמה לו כמעט להיחנק כשניסה לשתות מים, הוא הצליח להוציא את המים כשהתכופף, והמשיך את יומו כרגיל, למרות התחושה המוזרה בחזהו הוא המשיך כרגיל בשגרת יומו.

במהלך היום הבחין האיש שאחת מהאוזניות שלו חסרה, בזמן שמשפחתו עזרה לחפש את זה, הם התבדחו שהיה לו כאב בחזה ואולי הוא בלע אותו.

הגבר סיפר כי החליט שעדיף "להיות בטוח יותר מלהצטער אחר כך", והחליט ללכת לבית חולים. בבית החולים חשבו תחילה שהאוכל ממסיבת יום ההולדת של אשתו בערב לפני כן, יכול להיות מקור להרגשה הרעה שלו, אך צילומי הרנטגן גילו עד מהרה את האשם האמיתי. האוזניה נכנסה לגופו בזמן שישן, ולמזלו היא לא גרמה לחוסר נשימה מלא. האוזניה חזרה לעבוד אחרי שהוציאו אותה מגופו, אך המיקרופון התקלקל.

המקרה הנוכחי הוא לא הראשון, הדיילי-מיילי הבריטי פרסם במאי 2019, כי גבר מטייוואן בלע אוזניה אחת תוך כדי שינה וחזר להשתמש בה אחרי שהיא עברה את כל מערכת העיכול שלו, והיא גם המשיכה לעבוד כשהייתה בתוך קיבתו.

לדבריו, כשהתעורר הוא גילה שאחת מהאוזניות נעלמה, והחיפוש הטכנולוגי אחריה גילה שהיא עדיין בחדר. הוא שמע אותה מנגנת, ואחרי כמה דקות הוא הבין שהצלילים עולים מבטנו. לאחר טיפול רפואי האוזניה הוצאה ממנו, ולמרפא הפלא היא המשיכה לעבוד.

רנטגן אוזניות אלחוטיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד