י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שהה ברכב עם חבריו

ב"ב: חולה מאומת נמלט משוטרים ונתפס. צפו

אחד מנוסעי רכב פרטי שנעצר על ידי שוטרים במרכז בני ברק בסוף השבוע, החל להימלט - אך נעצר בתום מרדף קצר | בבדיקה שנעשתה התברר כי החשוד הינו חולה קורונה מאומת | הוא חויב לשוב לביתו וזומן לחקירה בתום ימי הבידוד

שוטרים בבני ברק/ארכיון
שוטרים בבני ברק/ארכיון צילום: אבי גדלוביץ'

שוטרים שפעלו בסוף השבוע בבני ברק, עצרו לבדיקה רכב שהעלה את חשדם במרכז העיר. אלא, שאחד הנוסעים, החל להימלט מהמקום ובתום מרדף רגלי של השוטרים הוא נתפס.

האירוע התרחש ביום חמישי האחרון ברחוב אהרונוביץ' בבני ברק. לאחר שנעצר, התברר כי החשוד הנו חולה מאומת הנדרש לשהות בבידוד. למרות זאת, הוא שהה ברכב יחד עם מספר נוסעים נוספים.

מהמשטרה נמסר כי "בפעילות שבוצעה ביום חמישי, עצרו השוטרים רכב לבדיקה במחסום באחד הרחובות בבני ברק, כאשר אחר הנוסעים נמלט רגלית מהרכב, לא נשמע להנחיות השוטר לעצור ולבסוף נעצר בתום מרדף רגלי קצר".

כאמור, המשטרה עדכנה כי בבדיקת החשוד שנמלט מהשוטרים עלה כי הנו חולה מאומת עפ"י רישומי משרד הבריאות, ובתום הליך הזיהוי הוא נדרש לשוב לביתו מיד לאחר שזומן לחקירה, בתום מניין ימי הבידוד הנדרשים.

"המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל", נמסר מהמשטרה

 

קורונה מרדף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד