י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מצווה טאנץ בליל שבת

בגלל הסגר: החתונה לבן הרבי נערכה בערב שבת

במטרה לשמור על הנחיות הבריאות נערכה שמחת החתונה לבנו של האדמו"ר מביאלא בני ברק שעה קלה לפני כניסת השבת. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים על החתונה הנדירה ומעמד ה'מצווה טאנץ' שנחגג בשעת לילה מאוחרת בליל שבת

בגלל הסגר: החתונה לבן הרבי נערכה בערב שבת
החופה בחצר ביאלא בני ברק בערב שבת צילום: באדיבות המצלם

בחצר חסידות ביאלא בני ברק שברו את ראשם לאור הסגר ושמירת ההנחיות היכן לקיים את חתונת בנו של האדמו"ר החתן הרב ברוך רבינוביץ.

בעבר נערכו השמחות בחצר החסידות באודיטוריום העירוני בבני ברק וכעת בשל המצב הוחלט לערוך את החתונה דווקא בשבת קודש.

וכך ביום שישי (ערב שבת יתרו - קבלת התורה מברכים אדר), התאספו החסידים והמוזמנים לרחבת בית המדרש של החסידות ברחוב אבינדב בירושלים שם נערכה החופה בהשתתפות האדמו"ר והמחותנים וקהל החסידים ששכרו דירות מבעוד מועד בכדי לשהות בשבת בשמחת החתונה.

במעמד החופה כובד בסידור קידושין האדמו"ר מקרעטשניף סיגעט, בקריאת הכתובה גאב"ד ביתר הגר"ח וייס, בשש ברכות סב הכלה הגה"צ רבי אהרן שפירא גאב"ד פרדס כץ, ובברכה אחריתא האדמו"ר מזוועהיל. 

שמחת החתונה וסעודת החתונה נערכה בטיש בליל שבת אז גם בשעת לילה מאוחרת נערך מעמד ה'מצווה טאנץ' לראשונה ללא מוזיקה בהשתתפות מאות חסידים תושבי ירושליפ שהגיעו לחזות בשמחה הלא שגרתית בשבת קודש. בטיש בליל שבת השתתף גם האדמו"ר מסקולען. 

החסידים מספרים כי מדובר במאורע נדיר בעולם החסידות שבו בן של אדמו"ר מתחתן בערב שבת אך המצב והזמן גרמו לכך שתיערך חתונה במתכונת מצומצמת ובערב שבת.

לכבוד שמחת החתונה חידשו בחסידות את 'ניגון ביאלא', אותו הלחין האדמו"ר הקדוש רבי שלמה לייב מלענטשנא זיע"א משושלת בית ביאלה השיר החדש מבוצע על ידי הזמר שמוליק גפנר ומקהלת חסידי ביאלא ב"ב והוא הושר במהלך השמחה.

ביאלא בני ברק חופה מצווה טאנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד