י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בדמי ימיו

בגיל 24 עם אשה בהריון: האברך הרב מילצקי התמוטט ונפטר

האברך הצעיר הרב אליהו מילצקי ז''ל התמוטט בביתו, אל מול עיניהם הקרועות של רעייתו וביתו בת השנה, ימים ספורים לאחר מכן הוא השיב את נשמתו ליוצרה. רעייתו שמצפה ללדת ילד זועקת לעזרה, אין מי שיתמוך בה, אין מי שיעזור לה, אנחנו חייבים להיות שם לצידה, לעזור לה לעבור את התקופה הנוראית הזו • דומע ומזעזע

בגיל 24 עם אשה בהריון: האברך הרב מילצקי התמוטט ונפטר
הרב מילצקי צילום: קופת העיר

טרגדיה של ממש, אין מילה אחרת לתאר את האסון שנחת על משפחת מילצקי, מהמשפחות החשובות בבני ברק, פשוט אין, טרגדיה כזו לא נשמעה במחוזותינו כבר זמן רב, הלב מסרב להאמין, ממאן לעכל, אבל הטרגדיה עומדת כאן במלוא עוצמתה, טרגדיה של ממש, פשוט כך.

עזרו לאלמנה הצעירה ופתחו לבכם בעקבות הטרגדיה הבלתי נתפסת>>>

האברך הצעיר הרב אליהו מילצקי, בן העשרים וארבע לחייו, התמוטט לפני כשבוע וחצי בביתו, ככה, לפתע פתאום ליבו הגדול קרס באחת, אל מול עיני אשתו ובתו בת השנה, הוא התמוטט, בבהלה רעייתו חייגה למוקדי ההצלה והם הוזעקו בבהילות למקום.

בתום פעולות החייאה פונה ר' אליהו מילצקי לבית החולים 'ם נאבקו הרופאים על חייו, אך ימים ספורים לאחר מכן הוא השיב את נשמתו ליוצרה, ככה, ביום בהיר אחד, אברך צעיר בשיא כוחותיו התמוטט ונפטר, ליבו הפסיק לפעום, בבוקרו של יום בהיר.

האלמנה מסרבת להאמין שבעלה הצדיק איננו, מסרבת לעכל את עומק הטרגדיה, אך עכשיו היא לבד, היא וביתה בת השנה, בודדים בעולמם, ללא אבא, ללא בעל, תחשבו על הילדה הקטנה שלא תזכור איך נראה אבא, שלא תזכה לליטוף של אבא, לחינוך של אבא, פשוט אסון, אסון כבד מאוד.

עזרו לאלמנה הצעירה ופתחו לבכם בעקבות הטרגדיה הבלתי נתפסת>>>

אבל האסון לא מסתכם בכך, רעייתו האלמנה שתחי' מצפה ללדת, בעוד כחודש היא תלד, תביא ילד לאוויר העולם ללא אבא, עצוב ומזעזע, אין מי שיגדל את הילדים, אין מי שיתמוך בה, שיצעד איתה לחדר הלידה, שיעזור לה, שייסיע לה בתקופה הקשה הזו.

טרגדיה נוראית, הבעל התמוטט ונפטר, והיא אשה אלמנה צעירה, צריכה להתמודד עכשיו עם הכל לבד, גם לגדל את הילדה בת השנה, גם ללדת תינוק ללא אבא, ללא בעל, אין מי שיתמוך בה, אין מי שיעזור לה, הדמעות זולגות ללא הרף, מסרבות לכתוב את האסון הכבד הזה.

תחשבו על האלמנה, תפתחו את הלבבות, היא חייבת אותנו עכשיו, חייבת שנהיה שם לצידה, שנתמוך בה במה שאפשר, שנעזור חה לעבור את התקופה הנוראית הזו, שנעזור לה לגדל את הילדים.

אין לה מאומה, פשוט כך, בעלה היה הבריח התיכון בבית, אבל כעת העול הכלכלי נפל על צווארה, והיא ללא פרוטה בכיסה, צריכה להתמודד עם הנורא מכל, אנחנו חייבים להיות שם, חייבים לעזור לה, מצטרפים כעת לעזרתה, מצטרפים כעת לסייע לאלמנה השבורה. אסור לנו לשתוק, אסור לנו להתעלם.

עזרו לאלמנה הצעירה ופתחו לבכם בעקבות הטרגדיה הבלתי נתפסת>>>

הרב מילצקי אלמנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!