כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"רץ עם תומך טרור"

לפיד תקף את החיבור עם בן גביר; "מצוי בלחץ"

בסדרת ציוצים בטוויטר תקף היום יו"ר יש עתיד לפיד את החיבור הטכני בציונות הדתית עם איתמר בן גביר וכינה אותם "מפלגת ברוך גולדשטיין". בימין לא נותרו חייבים והגיבו

לפיד תקף את החיבור עם בן גביר; "מצוי בלחץ"
בצלאל סמוטריץ\איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה נתניהו אמנם פעל רבות בימים שקדמו לסגירת הרשימות על-מנת להביא לאיחוד בימין, אך הבוקר (ראשון) שורה של בכירים מהליכוד מיהרו להתנער מאיתמר בן-גביר, שושבין מרכזי באיחוד. המתמודד הראשי מול נתניהו, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, תוקף את החיבור בציונות הדתית לטובת קמפיין הבחירות שלו וסופג על כך מתקפה.

בחשבון הטוויטר שלו פרסם יאיר לפיד ארבע ציוצים ברצף בהם תקף את השיתוף פעולה בימין עם איתמר בן גביר: "מפלגת ברוך גולדשטיין שהקים נתניהו עם בן גביר וסמוטריץ׳ קוראת לעצמה ״הציונות הדתית״. הציונות הדתית טובה מזה. בהרבה", כתב באחד מהם.

עוד תקף לפיד, "מפלגת ברוך גולדשטיין של בן גביר וסמוטריץ' היא מפלגת לוויין שהקים נתניהו. מאז הוא ירד למחתרת כדי שנשכח. לא נשכח",

בציוץ נוסף כתב יו"ר יש עתיד: "הניסיון של סמוטריץ' לטעון שבן גביר זה "בלוק טכני", היא בדיחה גרועה. אתה רץ לכנסת במפלגה אחת עם תומך טרור, אתם מפלגת ברוך גולדשטיין".

בציוץ הרביעי שהתייחס להתנערותם של אנשי הליכוד מבן גביר כתב לפיד: "הטענות של הליכוד שלא יישבו עם בן גביר הן בדיחה גרועה. אם הם לא יישבו איתו, למה נתניהו כל כך התאמץ להכניס את תומך הטרור הזה לכנסת?".

איתמר בן גביר הגיב למתקפת הציוצים של לפיד ומסר: "לפיד בלחץ וטוב שכך. החיבור בציונות הדתית שוב יזרוק אותו לאופוזיציה ויביא ל-61 מנדטים לממשלת ימין. מבחינתו של לפיד, הקמת ממשלה בתמיכת בל"ד, עם המעריצה של הרוצח סמיר קונטאר ועם היועץ הבכיר של ערפאת היא לגיטימית.

בבחירות האלו עם ישראל יצטרך לבחור בין ממשלה בה יזבק היא שרת החינוך ואחמד טיבי הוא שר הביטחון, לבין ממשלת ימין חזקה עם ציונות דתית גדולה".

במפלגת הציונות הדתית מסרו בתגובה לדברי לפיד: "סדרת הציוצים של לפיד מעידה על הלחץ בו הוא מצוי. אל מול הפירוד ורסיסי המפלגות בשמאל אנחנו לקחנו אחריות והתחברנו ובזכות זה תוקם כאן בעז"ה ממשלת ימין שתשאיר את לפיד להתייבש עוד הרבה שנים באופוזיציה".

איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ' הליכוד יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד