י"ט אייר התשפ"ד
27.05.2024
140 מיליון במזומן

האיש המסתורי שרכש את הבית של טראמפ

איש מסתורי ממוצא רוסי, רכש את הבית היקר ביותר במדינת פלורידה, בית שהיה שייך בעבר לנשיא בדימוס דונלד טראמפ, תמורת 140 מיליון דולר במזומן

האיש המסתורי שרכש את הבית של טראמפ
דונלד טראמפ בנאום פרידה מהנשיאות צילום: דוברות הבית הלבן

תעלומה רוסית-אמריקאית: אלמוני ממוצא רוסי רכש את הבית היקר ביותר, שנמכר אי פעם במדינת פלורידה שבארה"ב, בסכום של 140 מיליון דולר במזומן. האחוזה החדשה שנבנתה, ממוקמת בפאלם ביץ' על אדמות שהיו בעבר בבעלות הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. כך מדווח האתר Page six.

האחוזה שזה עתה נבנתה היא בגודל עצום של 21,000 מטר רבוע. הבית יושב על אחד המגרשים הגדולים באיזור ותוכנן על ידי האדריכל וויליאם בויל, וכולל בריכה ובית הארחה ענק בנוסף לחדר קולנוע, חדר כושר, עשרות חדרים, מטבח תעשייתי ועוד.

הבית נקנה בחוזה על שם אדם אלמוני פחות מ-24 שעות מאז שעלה לאתר המכירות, הקונה המסתורי סייר בבית מיד לאחר שהוא נרכש. זהותו של הקונה, שאגב, שילם על הבית במזומן, נשארה חסויה.

את הקונה ייצג המתווך הסלבריטאי ריאן סרהנט, שרק לאחרונה הוציא לאור את הספר "אנרגיה גדולה של כסף", הוא מכר לאחרונה גם את הדירה היקרה ביותר, פנטהאוז בסך 33 מיליון דולר בארטה סרפסייד במיאמי, שם שוכרים כיום איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר אחוזה למגוריהם.

דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד