כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נפטר בליל שבת

החלים מהנגיף: הרב ישראל כהן-רוזובסקי ז"ל

בשכונת רמות ב' בירושלים הלך לעולמו הרב ישראל כהן רוזובסקי ז"ל לאחר שכבר החלים מהנגיף ונפטר פתאומי בליל שבת קודש למגינת לב חבריו, מכריו ובני משפחתו

החלים מהנגיף: הרב ישראל כהן-רוזובסקי ז"ל
הרב ישראל כהן-רוזובסקי צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: משכונת רמות בירושלים מגיעה הבשורה הקשה והמרה על פטירתו של הרב ישראל כהן-רוזובסקי ז"ל בן 48 שנפטר באופן פתאומי בליל שבת קודש לאחר שהחלים מקורונה ואף עבר אותה בקלות.

בליל שבת ערך כהרגלו את סעודת השבת, שיח עם ילדיו ולמד עמם עלה על יצועו ולפתע השיב את נשמתו ליוצרה, לכאורה מקריש דם שגרם לאוטם בלב. 

הרב כהן רוזובסקי ז"ל היה דמות חינוכית שנים רבות, לפני מספר שנים פתח את ישיבת 'דרכי חיים' - המשלבת לימודי גמרא, הלכה ומוסר לצד לימודים מקצועיים ואקדמיים.

הרב כהן-רוזובסקי, היה פעיל הכשרה מקצועית והשכלה גבוהה אשר הקים מוסדות למבוגרים ומתבגרים, הגה את הרעיון וקיבל את ברכת הרבנים לאחר שנתקל בעשרות צעירים חרדים שעזבו את עולם הישיבות לטובת לימודים מקצועיים במכללות חרדיות.

בעבר התגורר באשדוד והיה ממקימי שטיבלא'ך קהל חסידים ברובע ז' באשדוד לפני עשרים שנה לאחר מכן עבר לרמת אשכול ובעשר שנים האחרונות התגורר בשכונת רמות ב' בירושלים.

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על אדם משכמו ומעלה איש רב פעלים שתמיד חיפש איך להיטיב לזולת הכול במאור פנים, גם בתקופות קשות תמיד היה בשמחה. 

הסתופף רבות אצל האדמו"ר מדז'ירקא מארה"ב שהיה מגיע רבות לבית מדרשו בשכונת בית ישראל בירושלים.

בשנה האחרונה מאז פרוץ הנגיף פתח בית מדרש מתחת לביתו שם דאג להכל למניינים כל השבוע וכן בשבתות וכל מה שצריך בשביל לקיים את המניינים. 

הוא הותיר אחריו את הוריו שיחי', רעייתו שתחי' וילדים יתומים שרק שניים מהם זכה להשיא.

מסע הלוויה הערב (מוצאי שבת קודש, פרשת משפטים – שקלים) בשעה 23:00 מביתו דרך החורש 14 שכונת רמות ב' בירושלים להר המנוחות שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הרב ישראל כהן-רוזובסקי הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד