כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הגרלת הענק בשילוב מסיבת פורים

ענקי הזמר על במה אחת: מסיבת פורים מקפיצה עבור ילדי 'פיתוחים'

מסיבת פורים ענקית עם ענקי הזמר תתקיים השנה ב י' באדר בבנייני האומה החל מהשעה 20:00 ותעובר בשידור חי אליכם הביתה • באירוע ישתתפו גדולי הזמר אהרן רזאל; זאנויל ויינברגר; פיני איינהורן. בליווי המאסטרו יואלי דיקמן ומקהלת 'מלכות'. את האירוע ינחה יקפיץ וירקיד גדול השדרנים מנחם טוקר

ענקי הזמר על במה אחת: מסיבת פורים מקפיצה עבור ילדי 'פיתוחים'
מופע פורים צילום: Yaakov Naumi/Flash90

הפורים הזה נכנסים לאווירה מוקדם ומתחילים לקפץ עם ילדי 'פיתוחים'. מסיבת פורים ענקית עם ענקי הזמר תתקיים השנה ב י' באדר בבנייני האומה החל מהשעה 20:00 ותעובר בשידור חי אליכם הביתה. אז תתחילו לקפץ כבר מעכשיו ביחד עם הילדים בבית.

בואו להיות שותפים להגרלת הענק של פיתוחים >>>

על הבמה יעלו ויבואו: גדולי הזמר אהרן רזאל; זאנויל ויינברגר; פיני איינהורן. בליווי המאסטרו יואלי דיקמן ומקהלת 'מלכות'. את האירוע ינחה יקפיץ וירקיד גדול השדרנים מנחם טוקר. האירוע יעובר כולו  בשידור חי משמח מקפיץ ומלהיב באתר כל הקופה, באתר c-live, בחדרי חרדים המחדש ועוד... כמו כן האירוע ישודר בתחנות הרדיו קול חי וקול ברמה.

במהלך הערב יישאו דברי ברכה בהוקרה לילדים המיוחדים, הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן רבה של מגדל העמק, הגאון רבי שלמה משה עמאר רבה של ירושלים וראש עיריית ירושלים מר משה ליאון.

הערב עומד בסימן הצדעה לילדים המיוחדים של 'פיתוחים' ורשת 'פתחיה. הערב מסמן את סיומו של המיזם הענק לגיוס כספים להקמת בית לחיים לילדי 'פיתוחים'-הגרלת 'כל הקופה'. בימים האחרונים הסתיים המיזם בהצלחה אדירה כאשר עשרות אלפי כרטיסים נרכשו על ידי הציבור, שרצה להיות שותף במיזם המרגש ולהגשים את החלום עבור הילדים המיוחדים. במהלך הערב תערך הגרלה בשידור חי ויוכרז הזוכה שיגרוף את 'כל הקופה'. הקופה שמלאה בפרסים: דירה. רכב. משכורת לשנה.

למי שעדיין לא הספיק ניתן עדיין לרכוש כרטיסים להגרלת 'כל הקופה' באתר>>>>>

 

 

פורים מסיבת פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד