ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
אחרי שנים של מחסור

ראש עיריית פתח תקווה בונה מקוואות טהרה חדשים ברחבי העיר

פרויקט נרחב שמוביל ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג מאז כניסתו לתפקיד, להגדיל באופן משמעותי את מספר מקוואות הטהרה בעיר, לאחר שמזה שנים ארוכות לא נבנו בעיר מקוואות טהרה חדשים

ראש עיריית פתח תקווה בונה מקוואות טהרה חדשים ברחבי העיר
המקווה החדש בפתח תקווה צילום: באדיבות המצלם

בפעילות ראש העיר רמי גרינברג, אחרי למעלה מעשור - מאז הוקמה שכונת נווה דקלים בעיר פתח תקווה, התושבים התבשרו על הקמת מקווה טהרה חדש, שבנייתו תחל ממש בקרוב. בנוסף, מקדם ראש העיר בניית מקווה חדש במערב העיר, שישרת את תושבי השכונות כפר גנים, נווה עוז, פסגת הדר ומטלון.

מדובר בחלק מפרויקט נרחב שמוביל ראש העיר מאז כניסתו לתפקיד, להגדיל באופן משמעותי את מספר מקוואות הטהרה בעיר, לאחר שמזה שנים ארוכות לא נבנו בעיר מקוואות טהרה חדשים. יוזכר, כי רק לאחרונה חנך ראש העיר בשיתוף עם המועצה הדתית מקווה חדש ומפואר - "מעיין חיים" בשכונת הדר גנים בעיר.

על פי התכנית במקווה החדש בנווה דקלים, שעלותו נאמדת במיליונים רבים, ייבנו שני בורות טבילה, כשאחד מהם הוא על פי שיטת חב"ד. ב'עלויות' בניית המקווה ואבזורו מתכננים לקחת חלק - משרד השיכון ומשרד הדתות, כשחלק נכבד וחשוב מההוצאות תישא על עצמה עיריית פתח תקווה.

ראש העיר מלווה ביעילות רבה את הליך תכנון המקווה, תוך זירוז התהליכים הביורוקרטיים לצורך קבלת האישורים הנדרשים, עד לאישור היתר הבנייה שהתקבל בימים האחרונים, לשמחת התושבים וכל הנוגעים בדבר.

ראש העיר רמי גרינברג: "מאז כניסתי לתפקיד, אנחנו מקדמים את נושא בינוי המקוואות בעיר. נושא שסבל מחסר ממושך בשכונות רבות בעיר למרות היותו ענין יסודי שחשוב לכלל הציבורים ולמגוון האוכלוסיות בעיר. לשמחתי השקנו לאחרונה לתועלת התושבים מקווה חדש בשכונת הדר גנים, וכעת אנחנו שמחים לבשר לתושבי שכונת נווה דקלים על מקווה חדש שיוצא לדרך בימים אלו - עם קבלת כל האישורים הנדרשים, ועם הסדרת מימון המקווה על ידי הרשות יחד עם משרד השיכון והדתות.

"אנחנו לא עוצרים בכך וממשיכים במקביל לעבוד על תכניות בנייה חדשות עבור מקוואות נוספים בעיר, בין היתר במערב העיר - סמוך לשכונות כפר גנים נווה עוז פסגת הדר ומטלון, הכל לפי הצורך, והחסר אליהם אנו נחשפים, וכפי העולה מדרישת התושבים. נמשיך לסייע לכל התושבים מכלל המגזרים, בשיוויון, ומתוך רצון לסייע בנושאים האמיתיים והחשובים".

רמי גרינברג פתח תקווה מקוואות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד