כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
לאור יום ולעיני המצלמות

צפו: השודד ניגש לצוות הטלוויזיה באקדח שלוף

תיעוד ששובר את הרשתות החברתיות במדינת אקוודור. שודד מאיים על כתב טלוויזיה באקדח לאור יום, בזמן שצילם כתבה מחוץ לאצטדיון הכדורגל באקוודור

צפו: השודד ניגש לצוות הטלוויזיה באקדח שלוף
שודד עיתונאי באקדח צילום: צילומסך

תקרית מפחידה לכתב טלוויזיה באוקוודור, אקדח הופנה לעברו כשהוא בשידור חי. דייגו אורדינולה, כתב ספורט של חברת DIRECTV, עמד מחוץ לאצטדיון בטארקווי גואיאקיל, כשלפתע נעמד מולו צעיר באקדח שלוף.

הכתב שיתף את צילומי התקיפה בחשבון הטוויטר שלו ב-12 בפברואר. הוא כתב: "אנחנו אפילו לא יכולים לעבוד בשקט, זה קרה בשעה 13:00 היום מחוץ לאצטדיון מונומנטל".

בסרטון נראה חמוש תופס טלפון נייד השייך לאחד מצוותו של הכתב אורדינולה, כאשר הא מפעיל את המצלמה וממשיך לצלם אותו. אחד מאנשי הצוות נראה מאוחר יותר רודף אחרי השודד שנראה בורח על אופנוע שהמתין לו. יותר מ-400,000 איש צפו בתיעוד באמצעות הטוויטר ועוד מיליונים ברשתות החברתיות השונות.

אורדינולה כתב בטוויטר כי משטרת אקוודור נשבעה לאתר ולעצור את הפושעים. בתיעוד ניתן לשמוע את השודד צועק: "טלפון, תן לי את הטלפון שלך". לאחר שאחז בטלפון הוא ברח מהאצטדיון. אחרי כמה שניות אורדינולה והצלם שלו רדפו אחרי השודד, אך החמוש דילג במהירות לעברו הנגדי של הכביש המהיר, עלה על אופנוע ונעלם.

 

אקוודור אקדח טעון תקיפת עיתונאי שידור חי נשק שלוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד