ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
מעלה הילוך

בנט תוקף: "אני לא ילד כאפות של נתניהו"

נפתלי בנט ממשיך להשאיר את כל האופציות פתוחות ומסרב להתחייב לממשלת ימין. בראיון הערב תקף את סמוטריץ' שדרש ממנו להתחייב לממשלת ימין: "אני לא מוכן ללכת באופן אוטומטי" והוסיף: "אני לא ילד כאפות של נתניהו כמו סמוטריץ'"

בנט תוקף: "אני לא ילד כאפות של נתניהו"
נתניהו/בנט צילום: יוסי זליגר/יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר 'ימינה' ח"כ נפתלי בנט ממשיך לשמור על עמימות באשר לממשלה העתידית בה ייקח חלק ולא מוכן להצהיר כי יצטרך רק לממשלת ימין. בראיון הערב (מוצ"ש) ב'חדשות 12', התייחס לדרישה של שותפו לשעבר ח"כ בצלאל סמוטריץ', שילך לממשלת ימין.

"אני לא ילד כאפות של ביבי, כמוהו", טען והמשיך, "אני לא מוכן ללכת באופן אוטומטי עם ביבי. מה שסמוטריץ' אומר 'אני הולך עם ביבי לא משנה מה'. אני לא מאמין בזה. אני חושב שנתניהו הוא כבר לא הדבר הנכון למדינת ישראל".

על אפשרות שיצביע בעד חוק צרפתי, השיב: "אנחנו לא עושים חוקים רטרואקטיביים. אני בעד חוק צרפתי לעתיד, כי משנת 96 כל ראשי הממשלה מוטרדים בחקירות ואין להם זמן לטפל באזרחים".

על 'הפסקת האש' שביקש גדעון סער, אמר נפתלי בנט: "לפני כמה חודשים הוא יצא נגדי בקמפיין אנונימי, ועכשיו הוא הודיע שיפסיק, ימים יגידו. אם הוא יפסיק, יבורך".

בנוסף, יו"ר 'ימינה' פרש בראיון את תוכניתו הכלכלית שיבצע לאחר הבחירות: "עיקרי התוכנית, היא הורדת דרמטית במיסים, כדי להפסיק לממן את משתמטי העבודה, ואחרי שנוריד את המיסוי - יהיה נהירה להקמת עסקים. אנחנו לא נהיה הממשלה בלי התוכנית הזאת".

מ'הליכוד' נמסר בתגובה: "לבנט אין סיכוי להקים ממשלה עם לפיד כראש הממשלה. רק הליכוד יכול להקים ממשלת ימין מלא".

נפתלי בנט בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד