ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
צפו

אשר יוצא חוצץ: "כך צריך להילחם במתקפת הפייק ניוז"

יו"ר ועדת חוקה חה"כ אשר פתח הבוקר במליאת הכנסת במתקפת שיא כנגד התנהלות משרד הבריאות והחלטות הממשלה בכל הנוגע למתחסנים מפני הנגיף: "הגיע הזמן שמשרד הבריאות ינהל את המשבר בצורה נכונה" | צפו

אשר יוצא חוצץ: "כך צריך להילחם במתקפת הפייק ניוז"
ח"כ יעקב אשר במליאה צילום: דוברות המליאה

במהלך דיון במליאת הכנסת, תקף היום (שני) יושב ראש ועדת החוקה יעקב אשר את התנהלות מערכת הבריאות בכל הנוגע להתנהלותה בקורונה, כשבמרכז הסירוב להביא מתווה חתונות מה שיביא גל של חתונות מחתרתיות.

"ההישגים של החיסונים הם מדהימים ולמעלה מחמישה מיליון אזרחים כבר מחוסנים או מחלימים ויכולים להיכנס לתוך המסלול של הדרכון הירוק. צריך להרחיב את האפשרויות לאירועים ולשמחות בהסדרים נכונים. לא ייתכן שחמישה מיליון איש יהיו בני ערובה שלא יודעים לכאן ולכאן", אמר אשר בנאומו.

עוד אמר אשר, "הגיע הזמן שאנשי משרד הבריאות ינהלו את המשבר בצורה נכונה. מצד אחד, ממשלת ישראל עשתה משהו שכל העולם משתהה אבל אנחנו לא מחזירים אנשים למסלול הרגיל. אם היו מרגישים שכל האוכלוסייה שהתחסנה חזרה לשגרה, כל תעשיית הפייק הייתה נעלמת".

אשר הסביר את הנחרצות ממתווה לאירועים, "בר מצווה לילד זה חד פעמי – אי אפשר לעשות לו את זה בגיל 15. אנשים רוצים את חיק המשפחה ואפשר לעשות את זה בצורה מוסדרת. אני קורא למשרד הבריאות: זה ניהול סיכונים. לא ללכת צעד קדימה ושתיים אחורה".

יעקב אשר משרד הבריאות חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד