ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הקנסות יבוטלו?

התרגיל של מרגי: סירב להפיל התקנות שיאושרו במליאה

בדיון שנערך היום בוועדת הכלכלה סביב הסלקציה אמש (שושן פורים) לחרדים בירושלים, יו"ר הוועדה מרגי אמנם הביע זעם, אך בפועל סרב להפיל את התקנות שהיו מבטלות את הקנסות שניתנו אמש

התרגיל של מרגי: סירב להפיל התקנות שיאושרו במליאה
ח"כ יעקב מרגי צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ועדת הכלכלה בכנסת התכנסה הבוקר (שני) לדיון סוער סביב אפליית החרדים, כשכותרת הדיון הייתה הודעתו של יושב ראש הוועדה יעקב מרגי שהודיע כי הוא מסרב לאשר את התקנות, מה שיבטל את כל הקנסות שניתנו לנהגי ההסעות שהגיעו לבירה.

מרגי הבהיר בדיון הסוער בו תקפו הנציגים החרדים את הממשלה: "את הקנסות שנתתם אתמול תזרקו לפח", בדבריו הצהיר כי "עד שלא יהיו תשובות חד משמעיות לא נאשר את התקנות וכל הקנסות שנתתם אתמול – תזרקו אותם לפח. אני מצר על כך שהמשטרה לא מדווחת את האמת – שפעלה שלא בסמכות לעשות אפליה ברורה בין רכב לרכב ולהגביל תנועה של ציבור מסוים וחבל. אני לא זוכר מחזה כזה שהמשטרה באה לוועדה בכנסת ומיתממת".

בפועל, מרגי סירב להצביע על התקנות ולהסיר אותן מסדר היום, אז היה לו רוב והיה מבטיח את ביטול הקנסות, אך הוא פיזר את דיון הוועדה מבלי להצביע עליהן, כך שהתקנות יישארו בתקוף.

המשמעות היא, שבעוד שבוע התקנות יעלו לאישור המליאה, שם ככל הנראה יושג הרוב להעבירן, ואז כל הקנסות שניתנו - ומרגי דרש לבטלם - יאושרו ונהגי ההסעות יאלצו לשלמם.

יעקב מרגי קורונה קנסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד