ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לאחר דברי נתניהו

הח"כ הליכודניק: החוק הצרפתי הינו חוק ראוי | בליכוד מתנערים

נתניהו עצמו התייחס לנושא החוק הצרפתי המעניק לו חסינות מהמשפט. ופתח בכך בסאגה שעדיין מתגלגלת ומתפתחת בנושא החוק הצרפתי, נושא שבליכוד מעדיפים שלא יהיה בראש הכותרות

הח"כ הליכודניק: החוק הצרפתי הינו חוק ראוי | בליכוד מתנערים
ניסים ואטורי צילום: מתוך פייסבוק

חבר הכנסת ניסים ואטורי האזין כנראה לראיון של ראש הממשלה בנימין נתניהו הבוקר (שני) לאריה גולן ב'רשת ב'', במהלך הראיון התייחס נתניהו לאופציה שיחוקק בישראל החוק הצרפתי, המעניק חסינות לראש הממשלה. שכידוע עומד בימים אלו למשפט.

נתניהו אמר בראיון כי הוא לא מקדם ולא חוסם את החוק הצרפתי. לאור כך, הרשה לעצמו ואטורי להתבטא בנושא. צייץ ומחק חזר והבהיר. וגם עורר את המחלוקת בין צעירי הליכוד לליכוד.

"החוק הצרפתי הינו חוק ראוי. ללא קשר לזהות הפוליטית של ראש הממשלה. לא יתכן מצב בו פקידים שולטים במדינה, למרות שלא נבחרו מעולם", תקף ואטורי בציוץ בחשבון הטוויטר שלווהוסיף: "אני אקדם חוק כזה בכנסת הבאה".

לאחר מכן מחק ח"כ ואטורי את הציוץ, וצייץ במקומו נוסח מעודן יותר, ומעודכן יותר עם דף המסרים של הליכוד: "כן, החוק הצרפתי ראוי. לא יחול על נתניהו. תיקי נתניהו מתמוססים מעצם תפירתם".

בחשבון הטוויטר של 'צעירי הליכוד' נכתב גם על הנושא: "‏חוק צרפתי הוא לא למען נתניהו, הוא למען יציבותה השלטונית של מדינת ישראל".

בליכוד, כך נראה, לא התחברו לחריגה של צעירי הליכוד מדף המסרים של המפלגה. ועל פי הדיווח של מיכאל שמש עיתונאי 'כאן 11'. טוענים גורמים בליכוד כי הדף מופעל על ידי מקורבים לסער.

ניסים ואטורי החוק הצרפתי בנימין נתניהו מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד