י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נתניהו יצא לשיחה חשובה

ישיבת הממשלה פוצצה | גנץ: הישיבה הפכה לניגוח של ישראל כ"ץ

בשעות האחרונות התקיימה ישיבת ממשלה, במהלכה ראש הממשלה נתניהו יצא לשיחה דחופה. ראש הממשלה החלופי בחר לקטוע את הישיבה בטענה כי לא מדובר בישיבת ממשלה אלא ישיבת ניגוח של שר האוצר

ישיבת הממשלה פוצצה | גנץ: הישיבה הפכה לניגוח של ישראל כ"ץ
ישראל כץ ובני גנץ צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חברי הממשלה התכנסו היום (שני) לישיבת ממשלה. במהלכה סערו הרוחות. ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא (שוב) לשיחה חשובה באמצעה. ושותפו החלופי שר הביטחון בני גנץ זעם שוב על התכנית הכלכלית אותה מקדמים נתניהו וכ"ץ, עד שהישיבה פוצצה. וגנץ הכריז כי הוא וחברי כחול לבן חדלים מלהשתתף בה.

כתבת גל"צ מוריה אסרף וולברג חשפה הערב הקלטות מישיבת הממשלה. בהקלטה נשמע ראש הממשלה החלופי תוקף את אופי הישיבה: "הישיבה הזו מזמן הפסיקה להיות ישיבת ממשלה והפכה להיות ישיבת ניגוח של ישראל כץ בנושאים אחרים, ולכן אני ושרי כחול לבן חודלים מלהשתתף בה. תודה רבה" תקף גנץ.

זו לא הפעם הראשונה שכחול לבן תוקפים את המדיניות הכלכלית של נתניהו ושר האוצר כ"ץ, בשבוע שעבר כתבו בחשבון הטוויטר הרשמי של המפלגה: "בשבוע האחרון משקיע שר האוצר ישראל כץ את כל זמנו בלשקר לציבור כדי לנסות ולהציל את מעמדו כשר האוצר הכושל ביותר בתולדות מדינת ישראל. אזרחי ישראל זקוקים לתכנית כלכלית רחבה לשיקום המשק ולא להבטחות ציניות של שר אוצר שננטש על ידי כל בכירי משרדו, וכעת פועל אך ורק לטובת הקמפיין של ביבי".

היום הם הוסיפו: "ההיסטוריה תזכור את ישראל כץ כשר האוצר הגרוע במדינת ישראל. בלי צמרת מקצועית, בלי אמון הציבור ועם חוצפה להציע ״תכנית כלכלית״ אחרי שחסם תקציב. הכל בשליחות נתניהו שמנסה לברוח ממשפט".

ישראל כץ בני גנץ בנימין נתיהו ישיבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד