י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נערכים לבחירות

מסתמן: ביום ראשון הקרוב ייפתחו השמיים

במתווה מיוחד עליו עמלה שרת התחבורה ואשר אמור להיות מוצג לשרי הממשלה ולקבל את אישורם, ייפתח נתב"ג | על פי הדיווחים, החל מיום ראשון ה-07/03/2021 תתייתר פעילותה של וועדת החריגים. ואלפי ישראלים יוכלו להיכנס ארצה מידי יום

מסתמן: ביום ראשון הקרוב ייפתחו השמיים
תיעוד מנתב"ג בעידן הקורונה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

אתמול (ראשון) הודיעה שרת התחבורה מירי רגב כי אין מה לאזרחי ישראל המעוניינים לממש את זכותם הדמוקרטית ממה לחשוש, והשמיים ייפתחו לצורך הגעתם ארצה לקראת הבחירות. הערב מתפרסמת ההערכה כי המועד בו ייפתח השמיים יהיה ביום ראשון הקרוב.

על פי הדיווחים החל מיום ראשון ה-07/03/2021 תתייתר פעילותה של וועדת החריגים. ואלפי ישראלים יוכלו להיכנס ארצה מידי יום. מדובר במתווה מיוחד עליו עמלה שרת התחבורה, ואשר אמור להיות מוצג לשרי הממשלה, ולקבל את אישורם.

יצוין כי לא רק לאזרחי ישראל המעוניינים לממש את זכותם הדמוקרטית מדובר בבשורה של ממש. גם למועמד לכנסת ה-24 מטעם מפלגת העבודה חבר הכנסת לשעבר נחמן שי שהפך בעל כורחו לפנים של הסאגה הדמוקרטית, מדובר בבשורה. בכך שהוא יוכל לבוא לממש את זכותו הדמוקרטית, לפעול ולהפעיל כמו שאר המתמודדים לכנסת.

כזכור, אתמול הודיעה שרת התחבורה מירי רגב כי השמיים יפתחו בלי ועדת חריגים כדי לאפשר לישראלים לחזור להצביע. "אנחנו נערכים להחזרה של אזרחי ישראל לקראת הבחירות כך שנפתח את השמיים לישראלים בלבד. ברגע שנאשר את זה נבטל את ועדת החריגים" אמרה רגב.

"נצטרך להיערך בנתב"ג עם מאות דוגמים ופקחים. בנוסף ננסה לבצע גם בדיקות אנטיגן (בדיקה סרולוגית) של 15 ד' בעליה למטוס", הוסיפה רגב.

כאן ב'בחדרי חרדים' נמשיך לעקוב ולעדכן אתכם כשהמתווה של שרת התחבורה יאושר, ופרטיו המלאים יוצגו ויאושרו בממשלה.

 

בחירות נתב"ג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד