י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
ממשלה עם חרדים?

רוב הציבור: נתניהו ירכיב את הממשלה

סקר דעת קהל שביצע מכון 'דיירקט פולס' מעלה כי רוב הציבור משער כי נתניהו יהיה זה שירכיב את הממשלה הבאה, לעומת 18% שמאמינים כי ניגרר לבחירות חמישיות | מה חושב על הציבור על ממשלה עם חרדים | וגם, מה יחס הציבור לזלזול של נתניהו בשאשא ביטון

רוב הציבור: נתניהו ירכיב את הממשלה
בנימין נתניהו בהצהרה בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הבחירות לכנסת ה-24 נכנסו לישורת האחרונה, ובצל הביקורת על הממשלה אודות התנהלותה בנושא הקורונה, ההסתה נגד החרדים והדיווחים על תמיכה חרדית אפשרית בגדעון סער, מסקר שערך מכון 'דיירקט פולס' ופורסם ב'ערוץ 12', עולה כי מרבית מהציבור חושב שבנימין נתניהו יקים את הממשלה הבאה, אולם מרבית מהנשאלים אינם רוצים ממשלה בהרכב נתניהו והחרדים.

מהסקר שפורסם הערב (שני) עולה, כי 49% מהנשאלים רוצים ממשלה בהשתתפות לפיד, סער, ליברמן, ימינה, העבודה, מרצ וכחול-לבן 40% רוצים ממשלה של הליכוד, חרדים, ציונות דתית, ימינה ורק 7% רוצים ממשלה של סער, ימינה, חרדים ולפיד.

עם זאת, 44% חושבים שנתניהו יקים את הממשלה הבאה, בעוד 20% מאמינים שיאיר לפיד יעמוד בראש, גדעון סער עם 14% ובנט עם 4% בלבד. מספר גבוה למדי מהנשאלים - 18% סבורים שייערכו בחירות חמישיות.

לאחר התבטאותו הבוקר של ראש הממשלה בנימין נתניהו על ח"כ יפעת שאשא ביטון "פאקה פאקה" ו"שאשא שאשא", 46% מהנשאלים סבורים ששאשא ביטון צודקת והתבטאותו של נתניהו שוביניסטית, 34% חושבים שהביקורת של נתניהו נכונה ואין בעיה בהתבטאות ו-8% ענו כי זו ביקורת נכונה, אולם ההתבטאות שוביניסטית.

מכון הסקרים דיירקט פולס בנימין נתניהו סקר דעת קהל הרכבת ממשלה ממשלה ללא חרדים יפעת שאשא ביטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד