ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פייזר או מודרנה?

טראמפ ורעייתו התחסנו לקורונה טרם עזבו את הבית הלבן

למרות שנמנע מלהתחסן בפומבי, בשעות האחרונות נחשף כי נשיא ארה"ב לשעבר דונאלד טראמפ יחד עם רעייתו, התחסנו לקורונה ימים ספורים לפני שעזבו את הבית הלבן

טראמפ ורעייתו התחסנו לקורונה טרם עזבו את הבית הלבן
טראמפ מעדכן על מצבו צילום: מתוך הסרטון

בעוד נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ נמנע מלהתחסן בצורה פומבית ואף לא הצהיר שיתחסן, מדווח היום כי טראמפ ורעייתו מלאניה קיבלו את החיסון לקורונה בחודש ינואר האחרון, ימים לפני שעזבו את הבית הלבן.

בניגוד לטראמפ, סגנו לשעבר מייק פנס דווקא התחסן באופן פומבי וכך עשה כמובן הנשיא הנוכחי ג'ו ביידן שמאז היבחרו שינה באופן מהותי את יחס הממשל בארה"ב לעניין המגפה ואף חתם על מספר צווים בנושא מייד עם היכנסו לתפקיד, כשאחד מהם מורה לכל עובדי המדינה לעטות מסכה במקום עבודתם. גם סגניתו של ביידן קמלה האריס התחסנה בנוכחות צלמים.

מי שעוד התחסנו בצורה פומבית כדי לעודד את העם האמריקאי להתחסן הם הנשיאים לשעבר ג'ורג' בוש, ברק אובמה וביל קלינטון, שהתחסנו בנוכחות צלמים במטרה להראות לציבור שהחיסון בטוח.

מקורב לנשיא לשעבר אמר לתקשורת בארה"ב: "הנשיא טראמפ והגברת הראשונה התחסנו בבית הלבן בינואר". לדבריו, את החיסון השני קיבלו בני הזוג לאחר שעזבו את הבית הלבן. כמו כן, לא ידוע אם החיסון שקיבלו בני הזוג טראמפ הוא של חברת "פייזר" או מודרנה".

כזכור, בתחילת אוקטובר אושפז דונלד טראמפ בבית החולים הצבאי וולטר ריד אחרי שנדבק בקורונה. אחרי שלושה ימים שוחרר והכריז שהחלים. לאחרונה פורסם כי מצבו של טראמפ בעת שאושפז היה קשה מכפי שדווח ונשקפה סכנה לחייו.

דונאלד טראמפ חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד