י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חקירה נפתחה

הושגה שליטה: שריפה פרצה במבנה ישיבה ברמות

בכבאות והצלה מחוז ירושלים בודקים את נסיבות השריפה שפרצה בבניין ישיבת 'מסילות התורה' בשכונת רמות בבירה | לא היו נפגעים בדליקה. אשה אחת פונתה לאחר שדירתה התמלאה בעשן

הושגה שליטה: שריפה פרצה במבנה ישיבה ברמות
השריפה במסילות התורה צילום: לפי סעיף 27א

לוחמי האש פעלו היום (שלישי) בשריפה שפרצה בבניין ישיבת 'מסילת התורה' בשכונת רמות בירושלים. הכבאים השיגו שליטה על האש וערכו סריקות במטרה לוודא כי אין לכודים במבנה. אשה אחת פונתה מבנין סמוך. לא היו נפגעים בדליקה.

חוקר שריפות הגיע לזירה על מנת לברר את נסיבות האירוע. מכבאות והצלה מחוז ירושלים נמסר כי "כוחות כב"ה פועלים בשעה זו לכיבוי שריפה שפרצה בישיבה ברחוב מירסקי שבשכונת רמות בעיר".

השריפה ב'מסילות התורה'

"מוקד השריפה הוא בחדר במוסד השוכן בקומה הרביעית של מבנה בן ארבע קומות. במהלך פעולות הכיבוי פונתה ללא פגע אשה, תושבת המקום, שדירתה התמלאה עשן", הוסיפו בכבאות והצלה.

"הכוחות שהגיעו לזירת האירוע פעלו במהירות להשתלטות על מוקד השריפה", מסר מפקד המשמרת בכבאות והצלה רשף ניסים דוידיאן, שללנו את קיומם של לכודים במקום, השגנו שליטה באירוע ואנו פועלים כעת לאוורור העשן מהמבנה".

השימוש בתיעוד נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים. אנו עושים מאמץ על מנת לאתר את בעל התיעוד. במידה וידועים לכם פרטים, אנא פנו אלינו למייל [email protected]

שריפה רמות כיבוי אש ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד