י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"פחות פחמימות ובלי לשתות מנדטים"

הפאנצ'ים של נתניהו שנפסלו לשידור בתוכנית הבידור

יושב ראש ועדת הבחירות המרכזית השופט עוזי פוגלמן קיבל את העתירה שהוגשה נגד שידור מופע הבידור ב'ערוץ 13' בו נטל חלק ראש הממשלה נתניהו ואמור היה להיות משודר הערב, בטענה לתעמולת בחירות. בעתירה אנו מוצאים את הבדיחות שהפסדנו

הפאנצ'ים של נתניהו שנפסלו לשידור בתוכנית הבידור
ראש הממשלה נתניהו צילום: מתוך הסרטון

במסגרת המאמץ של ראש הממשלה למקסם את תומכיו בקלפי, הוא עושה בימים האחרונים מאמץ אדיר לקחת חלק בכל שידור טלוויזיוני או רדיופוני. הערב אמור היה להיות משודר קטע בתוכנית בידור ב'ערוץ 13' בכיכובו של ראש הממשלה נתניה, אך בעקבות עתירה לוועדת הבחירות - הקטע נפסל לשידור.

יושב ראש וועדת הבחירות המרכזית השופט עוזי פוגלמן קיבל את העתירה שהוגשה נגד שידור מופע הסטנדאפ של נתניהו. ובעתירה שהוגשה אנו מוצאים את הבדיחות שהיו אמורות להיות משודרות, ואותן הפסדנו לאור קביעת השופט.

להלן הבדיחות שנמנעו מאתנו:

המנחה ליטל שוורץ שאלה את נתניהו: "מתי הילדות שלי יחזרו לבית ספר, באמת? די, זה באמת...", ולאחר ששאל את שוורץ לגיל בנותיה, ענה נתניהו: "חזרו חלק, החלק השני יבוא עכשיו, החלק השלישי אחר כך – תלוי בחיסונים", נתניהו המשיך ושאל את המשתתפים אם התחסנו לקורונה.

המנחה שלום אסייג שאל: "בשבוע שעבר מנכ"ל 'פייזר' אמר שישראל היא המעבדה של העולם לקורונה, זה לא מפחיד, מה אנחנו ניסוי, מה?", נתניהו ענה: "הוא מתכוון להגיד שאנחנו המודל של העולם. כותבים עלינו מאמרים עכשיו ב- New England Journal of Medicine , זה הכי, הכי גבוה שאפשר";

אסייג הוסיף ושאל: "אתה גם מחכה כמונו שנתב"ג ייפתח"?", נתניהו ענה: "בטח, תראו לאן הגעתי. פעם הייתי מופיע באו"ם למען המדינה שלנו, עכשיו אני צריך להופיע ב'סטנד-אפ Nation".

בתחילת מופע הסטנד-אפ שלו בירך נתניהו את המנחה ליטל שוורץ. המנחה אסייג העיר שגם הוא בתפקיד זה. נתניהו הגיב: "אה, כלומר אצלכם יש מנחה ומנחה חליפי. מהניסיון שלי זה, זה לא עובד כל כך טוב".

מייד לאחר מכן ביקש נתניהו "להגיד רגע משהו רציני": "חשוב לי להגיד לכל ענף התרבות בארץ: אני יודע שעברתם שנה קשה מאוד. אני מבטיח שאנחנו עושים הכול כדי להחזיר את אולמות הסטנד-אפ לתפוסה מלאה מהסיבה הפשוטה שהכל עדיף על זה שאני אנסה להצחיק אתכם".

בהמשך אמר נתניהו שלאחרונה הוריד ממשקלו. "עשיתי את זה בדרך הישנה. הרבה פחות פחמימות, הרבה יותר ירקות. והכי קשה: בלי לשתות מנדטים אחרי שמונה בערב, אפילו לא מנדט אחד".

נתניהו שאל את המנחה אסייג אם הוא יודע "כמה זה קשה לקבל מקרר של חיסונים, ואין שם 'בן אנד ג'ריס' אחד". נתניהו הוסיף וציין: "הרבה אנשים תוהים לגבי הוויתורים שעשינו בשביל השלום עם האמירויות, אז כן אני חייב לחשוף בפניכם, השמועות נכונות, בהסכם עם האמירויות היה סעיף סודי שבו התחייבנו לתת להם את עומר אדם בכל שבת שניה".

בסוף דבריו, אמר נתניהו: "אני רוצה לנצל את הבמה כדי להגיד משהו נוסף. בסופו של דבר כולנו חלק ממדינה אחת, עם גורל אחד. יהודים, ערבים, מוסלמים, נוצרים, בדואים, צ'רקסים, ימנים ושמאלנים; חרדים וחילונים – כולנו אוהבים לצחוק, כולנו אוהבים לשמוח, אני מאחל לכולנו שרק נמשיך לצחוק ונחזור יחד לחיים שכל כך אהבנו".

עוזי פוגלמן בנימין נתניהו סטנד אפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד