י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
עשרות אלפי ש"ח

צפו: נעצרו חשודים שהתחזו לשוטרים ושדדו בעלי עסקים פלסטיניים

כוחות המשטרה עצרו הלילה ארבעה תושבי מזרח ירושלים החשודים שביצעו מעשי שוד בכפרים באזור גוש עציון תוך שהם מתחזים לבלשי משטרה

צפו: נעצרו חשודים שהתחזו לשוטרים ושדדו בעלי עסקים פלסטיניים
מעצר החשודים צילום: דוברות המשטרה

בתום חקירה סמויה שהתנהלה ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב יהודה עצרו הלילה כוחות המשטרה ארבעה חשודים תושבי א-טור שבמזרח ירושלים, בחשד לביצוע אירועי שוד בכפר בתיר ובכפר חוסאן שבאזור גוש עציון.

החקירה החלה לאחר שהתקבלו תלונות על שוד אלים שבמהלכו הותקפו בעלי עסקים ונגנבו סכומים של עשרות אלפי שקלים. צוות החקירה החל בביצוע מגוון פעולות ובהן איסוף ממצאים וראיות, גביית עדויות ואיסוף חומרי תיעוד, אשר הביאו במהרה להתחקות אחר החשודים במעשים.

מהחקירה עלה, כי החשודים פעלו בשיטתיות: עם הגעתם לשטח נהגו להחליף כלי רכב, עטו פרטי לבוש אשר היווה להם מראה של כוחות הביטחון, הציגו את עצמם כשוטרים המבצעים פעילות משטרתית, נהגו באלימות כלפי בעלי המקום, גנבו עשרות אלפי שקלים ונמלטו.

הלילה, בפעילות מבצעית פשטו בלשי המשטרה ולוחמי היס"מ על בתיהם של החשודים תושבי א-טור ועצרו אותם לחקירה. בחיפוש שבוצע אותרו מכשירי קשר, טאבלט, בגדים ואביזרים שעל פי החשד שימשו את החשודים בעת ביצוע העבירות.

החשודים יובאו בהמשך לבית משפט שלום בירושלים לצורך הארכת מעצרם.

מפקד מרחב יהודה, נצ"מ דודי חיון מסר: "במעשיהם של החשודים הטילו אימה על תושבי האזור ופגעו בביטחונם ושלומם, אנו נמשיך לפעול בנחישות ובשיתוף כוחות מיוחדים ונפעיל את כלל האמצעים העומדים לרשותנו במטרה לשים ידינו על אותם פורעי החוק, נפעל לאיסוף ראיות ומיצוי הדין עימם במלוא החומרה".

התחזות לשוטר מזרח ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד