י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
דוגמא אישית

ראש עיריית ניו יורק יקבל את החיסון החדש בשידור חי

בניסיון להוות דוגמא אישית: ראש העיר של ניו יורק דה בלאזיו מתכנן לקבל את החיסון החדש של ג'ונסון אנד ג'ונסון | לדבריו, "כדי להראות לאנשים שזו הבחירה הנכונה"

ראש עיריית ניו יורק יקבל את החיסון החדש בשידור חי
ר"ע ניו יורק במסיב"ע צילום: דוברות העירייה

ראש העיר של ניו יורק, ביל דה בלאזיו, אמר כי הוא מתכנן להרגיע את החששות של הניו יורקים מהיעילות של חיסון הקורונה שרק אושר לאחרונה, והודיע כי יקח בעצמו את החיסון ג'ונסון אנד ג'ונסון בשידור חי.

בתדרוך לעיתונאים ביום שלישי בבוקר, עיתונאי שאל את דה בלאזיו בנוגע לחששות שהחיסון של ג'ונסון אנד ג'ונסון "לא יעיל" כמו החיסונים של פייזר או מודרנה.

החיסון של ג'ונסון אנד ג'ונסון מגיע בזריקה אחת אך מדורג כפחות יעיל במניעת מחלות קשות ומוות כמו החיסונים של פייזר ומודרנה. אם כי עדיין יעיל מאוד במניעת מחלות קלות יותר. כך דיווח ה"ניו יורק טיימס".

דה בלאזיו, בן 59, הגיב כי יקבל את החיסון של ג'ונסון אנד ג'ונסון בשידור חי. "אני רוצה להראות לאנשים שזו הבחירה הנכונה," אמר. "ואני מצפה לקבל זריקה אחת ולא שתיים, לא בגלל שאני לא יכול להתמודד עם זריקות, אלא בגלל לוח הזמנים וזמינות".

"יש לנו אנשים שלא מופיעים לזריקה השניה שלהם, זו בעיה אם צריך שתי זריקות כדי להיות מוגן", הוסיף. "אבל כשאתה מקבל זריקה אחת וזה נגמר ואתה מוגן, החיים שלך מוגנים, אתה לא הולך בסופו של דבר לבית החולים, זה שם המשחק".

החיסון של ג'ונסון אנד ג'ונסון ימנע ממי שיקבל אותו לראות "תוצאות קשות" אם בסופו של דבר יחלה בקורונה, הדגיש ד"ר ג'יי ורמה, היועץ הבכיר לבריאות הציבור של דה בלאזיו, בתדרוך לעיתונאים.

"מה שבאמת הרס את החברה שלנו והרג כל כך הרבה אנשים הן התוצאות הקשות האלה, אז מה אנו יודעים על החיסונים הללו? שהם עוצרים את התוצאות הקשות האלה", אמר ד"ר ורמה. "זה לא משנה אם אתה מקבל ג'ונסון אנד ג'ונסון, פייזר או מודרנה. התוצאות ברורות לחלוטין, ברגע שאתה מתחסן ומחכה כמה שבועות שגופך יבנה את המערכת הזו, יש בעצם קרוב לאפס אשפוזים ואפס מקרי מוות לחלוטין", הוסיף. "אז מה שאנחנו צריכים לעשות בקשר לנגיף זה למנוע ממנו לגרום לאנשים לחלות קשה, למנוע ממנו לדרוס את מערכת הבריאות שלנו, למנוע ממנו להרוג אנשים. וכל שלושת החיסונים עושים זאת באותה מידה".

ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלאזיו חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד