י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מפלגת אווירה?

סמוטריץ' על ימינה: 'מסוכן - עלולים להתרסק'

יו"ר 'הציונות הדתית' טען כי הסיכוי שלו לעבור את אחוז החסימה, גדול יותר מהסיכוי של בנט: "המצב שלהם הרבה יותר מסוכן" | בנוסף תקף את נתניהו: "הוא רחוק מלהיות מנהיג הימין האולטימטיבי"

סמוטריץ' על ימינה: 'מסוכן - עלולים להתרסק'
בנט וסמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

למרות הסקרים האחרונים הצופים למפלגת 'הציונות הדתית' דשדוש קל קצת מעל אחוז החסימה, יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' בטוח בניצחונו וכי מפלגתו תהיה בכנסת הבאה ותעבור את אחוז החסימה בהצלחה.

"יש לנו מאה אחוז הצלחה סטטיסטית במעבר אחוז החסימה מקום המדינה ועד היום. אנחנו בכלל לא במרחב הסכנה, הציונות הדתית עוברת בגדול. חבל לעסוק בספולקציות", אמר בוועידת הנדל"ן של 'מקור ראשון'.

מנגד, על שותפו לשעבר, נפתלי בנט, אמר סמוטריץ': "עוד מפלגת אווירה. המצב שלהם הרבה יותר מסוכן מהמצב שלנו, למרות הסקרים המחמיאים שמתבררים כחסרי משמעות ברגע האמת. כבר ראינו איך מפלגת אווירה יכולה להיות גבוהה בסקרים ואז להתרסק".

על השאלה מדוע הכריז שהוא תומך בנתניהו כראש הממשלה, למרות הביקורת שלו עליו, ענה סמוטריץ': "נתניהו רחוק מלהיות מנהיג הימין האולטימטיבי. אבל בפוליטיקה בוחרים בין חלופות. זה או שהולכים לממשלת ימין עם כל מפלגות המחנה הלאומי או ממשלת שמאל".

"העובדה שכרגע לנתניהו אין חלופות, כי אף אחד לא מוכן לשבת איתו, והוא תלוי בנו, כן תאפשר לנו הפעם ליישם מדיניות ימין על מלא. בוודאי שנתניהו הרבה יותר טוב מהחלופות האחרות של ממשלה עם השמאל", הוסיף.

בצלאל סמוטריץ נפתלי בנט בחירות 2021 בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד